י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אישום: תאונת 'מיניבוס הדמים', בשל רשלנות הנהג

הנהג יעקב ישורון מואשם בגרימת מוות ברשלנות של שבעת בני משפחת ברנשטיין-גוטשטיין באסון 'מיניבוס הדמים' • פרקליטו: "הפכו את ישורון לאשם היחידי"

הנהג, ישורון, עם אביו של דוצי גוטשטיין
הנהג, ישורון, עם אביו של דוצי גוטשטיין

כתב אישום חמור הוגש הבוקר (ה) בבית המשפט השלום בקרית גת, נגד נהג המיניבוס, יעקב ישראל ישורון מבית עלית, בגין גרימת מוות ברשלנות של שבעת בני משפחת ברנשטיין-גוטשטיין באסון 'מיניבוס הדמים', שהתרחש סמוך לקיבוץ גת, לפני יותר משלושה חודשים.

לפי כתב האישום, התאונה אירעה עקב רשלנותו של ישורון, בין היתר, כיוון שלא שם לבו לדרך שלפניו ולא הבחין באותות שהופעלו לפני המפגש, המזהירים כי רכבת מתקרבת אל המפגש; לא עצר את רכבו בקו העצירה לפני המחסום; לא שם לב כי הרמזור שלפני המפגש מהבהב, למרות שיכול היה להבחין בכך ממרחק של 200 מטר לפחות, ובכך שהבחין בירידת המחסום רק ממרחק של כ-32 מטר, למרות ששדה הראייה במקום פתוח.

פרקליטו של יעקב ישראל, עו"ד אלי כהן, אמר בתגובה לאישומים נגד מרשו: "אנחנו כופרים באישומים, כל אחד אחר שהיה בכביש הזה היה מגיע לאותה תוצאה. הפכו את ישורון לאשם היחידי, למרות שגם התצפיתנית כנראה לא הודיעה בזמן על הרכב ולא ניתן היה לראות התמרורים שהיו במקום בגלל השמש.

"אנחנו נביא לבית המשפט מומחים שיעידו שהאשמה היא לא של ישורון. שבוע לאחר מכן באותו המקום נמנעה תאונה בגלל ערנות של התצפיתנית".

ישרון בבית המשפטצילום: ישרון בבית המשפט
ישרון בבית המשפט

בני משפחת ברנשטיין-גוטשטיין היו בדרכם מביתר עלית לנופש במושב קוממיות.

דוצי גוטשטיין, החתן של משפחת ברנשטיין היה היחיד שנותר חי מבני המשפחה. הוא אושפז בבית החולים, וכעת הוא נמצא בתהליך שיקום ממושך.

במקביל לכתב האישום הגישה הבוקר פרקליטות מחוז דרום, באמצעות הפרקליטה עו"ד ליאת שמיר-הירש, בקשה לפסילת רישיונו של ישורון לצמיתות בטענה, כי "המשך נהיגתו מסכנת את נוסעי הדרך"

יצויין, כי בימים אלו מנהלת משפחת ברנשטיין מאבק משפטי נגד חברת הביטוח של ישורון. המשפחה דורשת כ-10 מיליון שקלים פיצויים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד