כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אם הנרצחת ל'בחדרי': "זה לא נתפס. אתמול בלילה עוד דיברנו"

שעות אחדות לאחר רצח ילדתה הלל יפה אריאל הי"ד בפיגוע דקירה בחברון, משחזרת האם רינת אריאל את 12 השעות האחרונות עם הבת, השיחה הלילית האחרונה שקיימו והסיבה בגללה נשארה בבוקר לבדה בבית • ראיון מצמרר

פינוי הפצועים. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
פינוי הפצועים. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

 

רינת אריאל, אמא של הנערה הלל יפה אריאל הי"ד, משחזרת לראשונה את 12 השעות האחרונות במחיצת בתה הלל יפה, שנרצחה הבוקר בפיגוע דקירה בקרית ארבע.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' היא מספרת בכאב: "אתמול היה ערב שליו בבית, כל המשפחה ישבנו יחד ואכלנו, לאחר מכן, בשעות הערב, הלל יפה יצאה למופע שירה וחזרה מאוחר בערך ב-12 בלילה, כאשר כל בני הבית ישנו, אבל אני הייתי ערה, חיכיתי לה ודיברנו קצת.

"שאלתי אותה 'מה נשמע, איך היה בהופעה?' והיא השיבה בחיוך 'ברוך ה' הכל בסדר' ואז הלכנו לישון כל אחד בחדרו. למחרת בבוקר אני יצאתי לעבודתי בירושלים, האבא הלך לבריכה ושתי הבנות הנוספות שירה וקנה הלכו ללימודים, הלל יפה נשארה בבית כי באולפנה בה היא למדה הסתיימה כבר שנת הלימודים.

"היא ישנה במיטתה. בשעה תשע בעלי חזר משחיית הבוקר בבריכה - ואז נכנס המחבל המתועב וביצע את זממו בבתי הלל יפה ובבעלי עמיחי".

דברי האם, שנאמרים בבכי סוער, נמשכים: "מעולם לא חלמנו במשפחה שיבוא מחבל וירצח. זה לא נתפס. אני מרגישה בחלום. רק אתמול דיברנו והיא חייכה אלי".

איך נודע לך על הפיגוע?

"הייתי בעבודה בירושלים והטלפון צלצל ללא הפסקה עד שהגיעה הבשורה 'תבואי לבית החולים'. אני מבקשת מכולם, תבואו ללוות את הלל בדרכה האחרונה".

יעל קביליו, דודתה של הלל יפה, אמרה בבית החולים כי "היום היה רצח של ילדה מדהימה בשם הלל יפה. הלל הילדה המדהימה ביותר בעולם. אנחנו באבל גדול. הילדה עברה לילה של ריקוד ושמחה. זה היה ערב שלמדה לרקוד והופיעה. בבוקר היא ישנה יותר מאוחר. נכנס מחבל מתועב, רצח ילדה בשינה בתוך ביתה אנחנו כולם בצער, יש לנו כאב מאוד מאוד גדול, קשה לנו להאמין, לספוג את הדבר הזה. אני חושבת שעצם זה שנכנסים לבית, אומר שיש להם תעוזה. הלל הייתה ילדת זהב, ילדה חכמה, עם מידות טובות, יפהפייה. היא באה אחרי כל כך הרבה שנים של מאמץ. היא באה בשביל לומר משהו. זה כאב גדול עבור כולנו".

אמא פיגוע דקירה קרית ארבע הלל יפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד