י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שולמית גלבוע: "העין של יהושע בסכנה, הוא נכנס לניתוח - התפללו"

בראיון ל'בחדרי חרדים', משחזרת שולמית גלבוע, פרמדיקית במד"א, את הרגע שבו הרגישה שבעלה נפצע בפיגוע בקרית ארבע, רצה לזירה וטיפלה בבעלה: "מיד הגעתי לשם ועזרתי לצוות לטפל בבעלי. עודדתי אותו. תתפללו לרפואתו"

זירת הפיגוע
זירת הפיגוע

לאחר לילה ללא שינה בתפקיד אחות בבית חולים, במקום לנוח בבוקר ולהתחיל יום שגרתי, "מבלה" שולמית גלבוע גם את היום בבית חולים, עם בעלה, שנפצע בפיגוע בקרית ארבע הבוקר, כשיצא להגן על בית משפחת אריאל, שם נרצחה הנערה הלל יפה הי"ד.

בשיחה עם 'לובי נשי – בחדרי חרדים', משחזרת שולמית את רגעי הדרמה: "היינו יחד בבית. בעלי מתנדב בצוות כוננות של קרית ארבע. פרצו בקשר שיש אביר לילה ג' שזה מחבל שנכנס ליישוב. בעלי ישר לקח את הנשק שלו וירד למטה. אני אחות בבית חולים, אחרי משמרת לילה, בנוסף אני מתנדבת במד"א והיתה לי תחושה שמשהו לא טוב קרה".

היא שכחה לחלוטין מהעייפות, ובעקבות התחושה שלה והדיווח על שני פצועים, היא ירדה לציר הראשי. "בדיוק עבר אמבולנס ב"ה", היא אומרת. "מיד עליתי עליו, הגעתי לשם ועזרתי לצוות לטפל בבעלי. עודדתי אותו".

מה עובר לך בראש כשאת מבינה שההרגשה הקשה אמיתית?

"בגלל שחוויתי כל כך הרבה בתקופה האחרונה, הרבה פצועים עברו דרכי בתקופה הקשה הזו שעם ישראל עובר, אז הייתי גם טכנית ומאוד דיברתי ועודדתי אבל הייתי חדה ולא נתתי לרגש להשתלט עלי. זה היה כנראה יתרון שלי כאשת מקצוע וכמובן סיעתא דשמיא שה' נתן לי כוחות לכך – ללא ספק".

"כרגע הוא במצב של סכנה לאיבוד עין", אומרת שולמית. "בחצי שעה הקרובה הוא נכנס לניתוח. שעם ישראל יתפלל כי הוא צריך המון ישועות ונסים. ה' יעזור שנזכה לראות נסים".

שולמית מספרת כי בעלה וחברו הלכו ישר לבית משפחת אריאל משום שהוא יחסית מבודד והיה ברור שהמחבל ינסה להיכנס לשם.

הציבור נקרא להתפלל לרפואתו השלמה של יהושע חי בן אסתר.

סייע בהכנת הכתבה: איציק מן

שולמית גלבוע בבית החולים. צילום באדיבות המצלם


פיגוע דקירה פיגוע בקרית ארבע יהשוע גלבוע שולמית גלבוע הלל אריאל היד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד