ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

הפיגוע בנתניה • היורה במחבל ל'בחדרי': "רוקנתי עליו מחסנית"

אדם אחד נפצע בינוני ואישה נוספת נפצעה קל בפיגוע דקירה בנתניה. מי שנטרל את המחבל הוא אזרח שהיה במקום. בשיחה עם "בחדרי חרדים" הוא משחזר את רגעי הדרמה: "המחבל התנפל על אברך ודקר אותו באמוק. רוקנתי עליו מחסנית"

זירת הפיגוע (מתי יעקובוב מדברים תקשורת)
זירת הפיגוע (מתי יעקובוב מדברים תקשורת)

אברך חרדי כבן 40 נפצע באורח בינוני ואישה נוספת כבת 62 נפצעה באורח קל בפיגוע דקירה שהתרחש בשעה האחרונה (חמישי) בנתניה.

מי שנטרלו את המחבל, שחוסל, הם שני אזרחים - שמעון בן דוד וגולן יוספן, המנהלים את סופר "זול למהדרין" במקום. בשיחה עם "בחדרי חרדים" הם שחזרו את רגעי הדרמה.

"הערבי הגיע מהצומת, התנפל באמוק על אברך חרדי ודקר אותו כמה דקירות באמוק של ממש. האברך התמוטט במקום".

לדבריהם, "לאחר מכן המחבל המשיך עוד 20 מטר, הגיע מול הסופר אותו אנחנו מנהלים, ודקר אישה בפתח הסופר. לאחר מכן הוא המשיך לכיוון השוק ואז פתחנו במרדף אחריו".



גולן, מנהל הסופר, שברשותו אקדח, פתח באש לעבר המחבל וחיסל אותו. "זה היה ממש נס. הוא בא לדקור אותנו ואז מנהל הרשת רוקן עליו מחסנית. אם לא היה לנו נשק זה היה נגמר עם נפגעים נוספים".

לדבריהם, "המחבל היה בגובה שתי מטר, כמו גורילה, עם סכין קצבים. לאחר שנטרלנו אותו הגיעו כוחות משטרה והצלה שהשתלטו על האירוע".

מהמשטרה נמסר: "מתחקור ראשוני עולה כי ברח' שהם בנתניה נדקרו גבר ואישה (פונו במצב בינוני עד קשה לקבלת טיפול רפואי) בידי תושב גזרת טול כרם. אזרח שהיה במקום והבחין בנעשה ניטרל בירי את החשוד והרגו".
פיגוע נתניה חרדי נדקר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד