ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

הילדים שלנו לא שפני ניסיון של פוליטיקאים

איזה פוליטיקאי שהיה במתחם שרונה יגיע לקרית ארבע? איזה ערוץ תקשורת יפתח שם אולפן? איזה פוליטיקאי יטרח להביא לקרית ארבע שגרירים ודיפלומטים? • טור

הילדים שלנו לא שפני ניסיון של פוליטיקאים
ל

מִחוּץ תְּשַׁכֶּל חֶרֶב וּמֵחֲדָרִים אֵימָה גַּם בָּחוּר גַּם בְּתוּלָה יוֹנֵק עִם אִישׁ שֵׂיבָה.

הרצח היום בבוקר של נערה מקרית ארבע בת 13 שנרצחה במיטתה עורר את השיח "איך מגיבים לטרור". כולם רקדו על הדם התוסס, מימין ומשמאל, "דמים בדמים נגעו", השמאל דבק בעמדתו שצריך משא ומתן, (אפילו סרק אבל לדבר) השמאל הקיצוני הסביר שהימין מנצל את הרצח כדי לרקוד על הדם.

הימין הסביר שמדיניות הממשלה (שבה בחר) תבוסתנית, וגורמת לרצח יהודים, ברשתות החברתיות כולם הסבירו לכולם שזה הזמן להיות מאוחדים(כאילו שזה יעזור למנוע טרור) ושאר צקצוקי לשון על "לחבק ולחבק ולחבק".

אבל דבר אחד שכחו, את התקשורת והפוליטיקאים הפופוליסטים שהמילה פופוליזם מביישת את זה שהמציא אותה. ראש הממשלה הגיע "פעמיים" למתחם שרונה, שר הבטחון שהצהרותיו בשנים האחרונות הפתיעו אפילו את אלו שיעצו לו על ההצהרות התגלה כמלך הפופוליסטים, הצהיר קבל עם ועדה הצהרות ריקות מתוכן, והתגלה כבור ריק שאין בו מים.

יאיר לפיד הביא למתחם שרונה דיפלומטים ושגרירים ושאר "מלחכי פנכה" שבימים כתיקונם עסוקים בלשתות קוקטיילים בערבי הוקרה לאנשי "רוח" שבעיקר עושים רוח. חכי"ם מימין ומשמאל מהמרכז ומהפריפריה וארבע רוחות השמים הגיעו לבקר במקום, והדליקו נר תוך כדי הנחת זר פרחים מתובל בשירים של מלחינים שבעוד דור יחשבו שהולחנו בבונקרים תת קרקעיים בירושימה ובצ'רנוביל.

התקשורת המבוהלת פתחה שם קמפינג מאובזר עם אולפן חדשות מצויד ומוכן למלחמה גרעינית, הזדעזעה מהטבח ושידרה 24 שעות "מסביב לעולם ב80 שעות" , ראיינה כל פוליטיקאי מתחיל ופרשנים שבטוחים שהם "המציאו את הגלגל".

הילוכים חוזרים מהרצח מכל זווית אפשרית שלא היתה מביישת שידור של גמר אליפות אירופה. עד שזה הגיע מחוץ לשיינקיאדה. שם הפוליטיקאים הזכירו לנו עד כמה נמוך אפשר לרדת, עד כמה אפשר לעבוד עלינו שוב ושוב ושוב, "הערבים נוהרים לקלפיות" צעק נתניהו, והלכנו כמו ברווזים להצביע לימין.

איזה פוליטיקאי שהיה במתחם שרונה יגיע לקרית ארבע? איזה ערוץ תקשורת יפתח שם אולפן? איזה פוליטיקאי יטרח להביא לקרית ארבע שגרירים ודיפלומטים?

"דין נצרים כדין תל אביב" צעק שרון בגרון ניחר וגירש אלפים מבתיהם ולא למדנו לקח. רוצחים שכמעט שחטו את החיילים שלנו מקבלים מיליוני דולרים, ילדים נשחטים במיטות שלהם, אמהות נטבחות בבתים שלהן, אנשים יוצאים לעבודה בבוקר ולא יודעים אם יחזרו הביתה או לאבו כביר. אבנים ובקבוקי תבערה בשגרה יומיומית בכל מקום אפשרי, לא. לא רק בשטחים, גם ב443 יש אינתיפדת אבנים.

בכנסת כעסו על זועבי? היא היחידה שלא משקרת לבוחריה, היא היחידה שאומרת את מה שהיא חושבת, היא היחידה שלא סופרת אף אחד, היא מסיתה לרצח חיילים, צווחת מעל בימת הכנסת "חיילי צה"ל רוצחים" אומרת בריש גלי שאנחנו רוצחים.

אם החכי"ם שבחרנו היו מקיימים את מה שהבטיחו לבוחריהם, כמו שזועבי מקיימת את מה שהיא הבטיחה לבוחריה, היא לא היתה בכנסת.

דם יהודי הפך להפקר בשנים האחרונות כי גאה ליבנו שאנחנו חזקים וננצח את כל העולם, גנרלים הצהירו הצהרות ריקות מתוכן, שברגע שפשטו את המדים ושחררו את חרצובות לשונם כולם ראו באיזה עלובי נפש שמנו את כפינו.

אם אנחנו רוצים שינוי, זה חייב לבוא מאצלינו, האנשים הפשוטים, אלו שנלחמים על הלחם והחלב, לצאת למחאה סטייל מדינת אייסלנד, להרעיד את הארץ ולעשות מצור על בנין הכנסת כשכל מדושני העונג נמצאים שם, עד שיבינו שהילדים שלנו לא שפני ניסיון שלהם.
יענקי פרבר טרור פוליטיקאים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד