ו' אייר התשפ"ד
14.05.2024

אבי הפצוע ל"בחדרי": "זה נס ממש. הסכין פגעה סנטימטר מהלב"

אביו של שמואל אורלנצ'יק, האברך שנפצע באורח קשה בפיגוע בנתניה, סיפר בשיחה עם "בחדרי חרדים" על שרשרת הנסים שאירעה לבנו: "מדובר בנס גלוי. הסכין פגעה סנטימטר מהלב. אני מבקש שיתפללו לרפואת בני - שמואל בן שרה"

שמואל אורלנצ'יק ,מיד לאחר הפיגוע
שמואל אורלנצ'יק ,מיד לאחר הפיגוע

 

צבי נתן אורלנצ'יק, אביו של שמואל אורלנצ'יק שנפצע באורח קשה על ידי מחבל בפיגוע שהתרחש הערב (חמישי) בנתניה, מספר בשיחה עם "בחדרי חרדים" על מצבו של בנו, המאושפז כעת בבית החולים.

"המצב של בני זה חסד הבורא, ניסי-ניסים של ממש" מספר האב. "המחבל הנתעב דקר את בני בלב ובנס הלב לא נפגע. מה שנפגע זו הריאה, שעם הגעת בני לבית החולים הרופאים ניקו אותה מהדם בפנים ובכך אנחנו מקווים שהריאה תחלים. מדובר בנס גלוי. הסכין פגעה סנטימטר מהלב".

לדברי האב, בחסדי שמים גדולים התברר כי אחד מהכירורגים הגדולים בישראל שהה במקרה בבית החולים עבור ניתוח פרטי, כאשר התרחש הפיגוע הוא הוזעק לטפל בבנו. "למזלו הטוב של הבן היה נס גלוי - פרופסור מהדסה עין כרם, מספר אחד בטיפול בכירורגיה בארץ, נקלע בדרך כלשהי לטיפול באדם פרטי בבית החולים לניאדו, וכשבא לחזור לירושלים עם סיום הטיפול בלקוח הפרטי, התרחש הפיגוע ורופאי בית החולים לניאדו הזעיקו אותו שיטפל בבני בניתוח הראשוני לאחר הפגיעה, מה שאפשר לומר שהציל את חייו. זה היה נס אחרי נס".



"לפני שעה עבר הבן ניתוח קריטי שהיה גורלי לחייו, והרופאים בישרו שהניתוח הצליח, ובכך מצבו משתפר" מספר האב. לדבריו, "הבן כעת בהכרה ומזהה הכל ומדבר, אך לא יכול עדיין לשחזר את שהתחרש בפיגוע. ביומיים הקרובים הוא יהיה תחת הרדמה ואז יוחלט על הצעדים הבאים".

על הפיגוע עצמו מספר האב ל"בחדרי חרדים": "בני היה בדרכו לקניות בשוק של מצרכי שבת. הוא הלך עם חבר נוסף כשלפתע המחבל התנפל עליו ודקר אותו שוב ושוב בבטן. כשכוחות ההצלה הגיעו הם פינו אותו ישר לחדר הטראומה כי המחבל החדיר לו את הסכין עמוק בבטן".

על האופן שבו נודע לו על כך שבנו נפגע בפיגוע הוא מספר: "אחד מהבנים התקשר אלי והודיע לי ששמואל נדקר. קיבלנו את זה בהלם של ממש, אך ראינו נסים".

לסיום ביקש האב להעביר באמצעות "בחדרי חרדים" בקשה לציבור להתפלל עבור החלמתו המהירה של בנו - שמואל בן שרה.

כזכור, מוקדם יותר הערב הגיע מחבל ערבי לאזור השוק בנתניה ופתח במסע דקירות. באירוע נפגע כאמור שמואל אורלנצ'יק באורח קשה ואישה נוספת כבת 62 נפצעה באורח קל. אזרח שהיה במקום פתח באש וחיסל את המחבל. האירוע הגיע שעות בלבד לאחר הפיגוע הנורא בקרית ארבע, בו נרצחה הלל אריאל הי"ד בתוך ביתה.

פיגוע נתניה שמואל אורלנצ'יק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד