י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סקר: החרדים מתחזקים, הימין שומר על כוחו

סקר רשת ב' נותן לש"ס ויהדות התורה 15 מנדטים, הליכוד מאבד מעט גובה לטובת בנט וליברמן, והמחנה הציוני מתרסקת לטובת לפיד

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

המפלגות החרדיות מתחזקות ושומרות על כוחן - כך עולה מסקר חדש של רשת ב' שערך רפי סמית ואשר התפרסם הצהריים (ו) ולפיו יהדות התורה מתחזקת בשני מנדטים ואילו ש"ס שומרת על כוחה. מאידך גיסא, על פי הסקר יש עתיד היא המפלגה השניה בגודלה על חשבון המחנה הציוני שמתרסקת.

לפי הסקר, לו היו היום בחירות לכנסת - מפלגת השלטון 'הליכוד' יורדת ב-4 מנדטים ומקבלת 26. 'יש עתיד' מתחזקת ב-9 מנדטים ומקבלת 20. 'המחנה הציוני' צונחת ב-11 מנדטים ומקבלת רק 13. הרשימה המשותפת הערבית שומרת על כוחה ומקבלת 13.

עוד בסקר: 'הבית היהודי' מתחזקת ב-4 מנדטים ומקבלת 12. גם 'ישראל ביתנו' מתחזקת ב-3 מנדטים ומקבלת 9. יהדות התורה מתחזקת ב-2 מנדטים ומקבלת 8. ש"ס מפתיעה ושומרת על כוחה עם 7 מנדטים. 'כולנו' מאבדת 4 מנדטים ומקבלת רק 6 ואילו 'מרצ' מתחזקת במנדט ומקבלת 6.

בסך הכל, המפלגות החברות בקואליציה מקבלות 68 מנדטים, 2 יותר מאשר מצבן הנוכחי.

ההתחזקות של ש"ס בסקר החדש, לאחר שבכל הסקרים האחרונים רשמה ירידה, מיוחסת גם לסערת מינוי רמי סדן והמאבק שניהלה על הכבוד המזרחי תוך שהיא קובעת סדר יום ציבורי בנושא. ובנוסף, ראוי לזכור את המהלך של יו"ר שס השר אריה דרעי בתקצוב קייטנות קיץ לילדי הפריפריה, מה שעומד לזכותו אצל הורים רבים.
סקר רשת ב' רפי סמית חרדים יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד