כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

ארגנטינה: שיפור במצב ראש הישיבה שהתמוטט ואושפז

בשורות טובות מדרום אמריקה: הגאון רבי אברהם זיאת, ראש ישיבת יסודות שאושפז השבוע במצב קשה - יועבר היום למחלקה רגילה

ארגנטינה: שיפור במצב ראש הישיבה שהתמוטט ואושפז

 

נמשכות התפילות לרפואתו השלמה של ראש ישיבת יסודות, הגאון רבי אברהם זיאת, שהתמוטט במהלך גיוס כספים לישיבתו בארגנטינה.

גורם בכיר בקהילה היהודית אומר הבוקר (ו) בשיחה עם בחדרי חרדים, כי מצבו של הרב הולך ומשתפר והוא צפוי במהלך היום לעבור למחלקה רגילה.

כפי שהתפרסם לראשונה בבחדרי חרדים באמצע השבוע, משפחתו וגיסו של הרב זיאת, ראש ישיבת משכנות הרועים רבי יהושע אללוף, הגיעו לארגנטינה על מנת לשהות לצידו של ראש הישיבה.

סיפורי השגחה מופלאים עוברים מפה לאוזן בין בני הקהילה אודות הצלתו השמיימית של הרב זיאת. הכל החל לפני כחודש, עת שהה הרב זיאת באחת ממדינות אירופה על מנת לגייס כספים עבור המוסדות שבראשותו, הרב הציע לבני ביתו להוציא דרכון - שלא היה ברשותם עד אז, כשהנימוק לכך היה שיתכן ואשתו תצטרף אליו אי פעם לאחת הנסיעות.

נס נוסף אירע כשבאותה שעה בה הרב היה נתון במצב קריטי במרחק עשרות אלפי קילומטרים מארץ ישראל, בני הבית נסעו ללא כל ידיעה על העתיד להתרחש למסע תפילות בקבר הרשב"י, כשבמהלך אותן תפילות עמלים בני המשפחה שכבר עודכנו במקרה למצוא דרך על מנת ליידע את בני הבית במתרחש.

המשפחה מציינת לשבח את יחסם של צוות בית החולים, שלא רגיל למחזות מאין אלו כאשר מבקרים כה רבים מגיעים לבקר מטופל הנמצא במחיצתם. במהלך הימים האחרונים זרם המבקרים והמתעניינים במצבו של הרב אינו פוסק, רבנים, אישי ציבור ועמך ישראל באים, מחזקים ומציעים את עזררתם.

כאמור הרב הולך ושב לאיתנו ובמהלך היום הוא יועבר למחלקה רגילה, עם זאת נמשכות התפילות בקהילות היהודיות בארגנטינה להחלמתו השלימה של רבי אברהם ישעיהו בן חנה בתושח"י.

הרב זיאת יסודות אשפוז ארגנטינה בני משפחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד