י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חסידות 'תולדות אהרן' נערכת לאירוע הגדול מאז נוסדה

אחרי 15 שנה של לימוד עמוד יומי בגמרא כפי שהנהיג הרבי מתולדות אהרן, ישתתפו אלפי החסידים במעמד סיום ענק ומרכזי • כל הפרטים

הרבי מתולדות אהרן על רקע מתחם אווניו. צילום: יעקב נחומי פלאש 90
הרבי מתולדות אהרן על רקע מתחם אווניו. צילום: יעקב נחומי פלאש 90

בחסידות תולדות אהרן נערכים לקראת היום הגדול בתולדות החסידות - מעמד סיום הש"ס של כלל החסידים, לאחר שנלמד במשך 15 השנים האחרונות. החסידים מרחבי הארץ והעולם יתכנסו במלבושי שבת אותנטיים ביום חול, במתחם האירועים אווניו שבקרית שדה התעופה בלוד - לאירוע יוקרתי שטרם נראה בציבור החסידי.

המעמד הוכרז בחסידות כיומא טבא לרבנן, לרגל סיום הש"ס במחזור הראשון שנלמד במשך עמוד ליום כפי שיסד האדמו"ר מתולדות אהרן כמה שנים אחרי עלותו לכס האדמו"רות, ודרש מכל אחד ואחד מבני הקהילה להצטרף לסדר הזה.

כינוסי הכנה נערכים בכל הערים ברחבי הארץ בהם מתגוררים החסידים. כמו כן ייערך כינוס הכנה מיוחד לילדי החסידות מירושלים ובית שמש.

בנוסף, מדובר בפעם ראשונה בתולדות החסידות שאלפי החסידים מהארץ ומחו"ל יתכנסו תחת קורת גג אחת. כאשר לצורך האירוע הקימו וועדה מכינה ולקחו את אחת החברות הגדולות בתחום להפיק את האירוע.

המעמד צפוי לתקיים ביום שני ה' תמוז בשבוע הבא, בהשתתפות גדולי ישראל והאדמו"רים, אורח הכבוד מארה"ב יהיה הגאון רבי אריה מלכיאל קוטלר ראש ישיבת בית מדרש גבוה לייקווד שיגיע לביקור בזק בישראל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לקראת המעמד הוקמה וועדה מיוחדת אשר תתמקד בצד המוזיקלי של האירוע, ולצורך כך גויסו טובי המנגנים מהארץ ומחו"ל בניצוחו של הרב מאיר אדלר והבעל מנגן פינקי ובר מארה"ב, אשר שוקדים זה תקופה ארוכה על יצירות חדשות ומתאימות לכבודה של תורה עם למעלה מעשרים נגנים.

לרגל המעמד גם יצא לאור גיליון מיוחד על ידי מפעל התורה של החסידות בשם 'שעשועים'. בהיכל התורה של החסידות נעזרים החסידים בגמרות קטנות על מנת שיוכלו ללמוד בדרך ולהספיק את העמוד היומי.

אחד החסידים אומר ל'בחדרי חרדים' כי "מפעל עמוד היומי זה בנשמתו של הרב'ה. הוא מוסר את נפשו למען כל חסיד וחסיד שיהיה שותף בלימוד היומי, ולכן כהוקרה עורכים את המעמד הגדול שנתרם על ידי מספר נגידים".

האירוע בהפקת 'טיפ' הפקות והכניסה באמצעות בכרטיסים מיוחדים בלבד שיחולקו לחסידים בשבוע הקרוב.



תולדות אהרן סיום השס אולמי אווניו לייקווד מאה שערים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד