י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו: פדיה מרק משחזר את רצח אביו הי"ד

בן ה-15 שניצל מכדורי המחבלים בפיגוע הירי הרצחני שהתרחש בדרום הר חברון בצהרי שישי, מספר על רגעי האימה

זירת הפיגוע
זירת הפיגוע

 

בנו של הרב מיכאל מרק, שנרצח ביום שישי האחרון בפיגוע הירי בדרום הר חברון, שיחזר את הרגעים בהם ראה את אביו נרצח לנגד עיניו בידי מחבלים: "ירו עלינו מהצד של אחותי, היא ישבה מהשמאל שלי, ואז פתאום אבא לא זז יותר.

"הרכב התהפך כתוצאה מאובדן השליטה של אבא ולאחר מכן עוברי אורח ערבים הצליחו לפתוח את הדלת ולהוציא אותנו, שמו אותנו ברכב שלא יקרה לנו כלום".

ברכב נסעו הרב מרק הי"ד, אשתו חווה ושניים מילדיהם - תהילה בת ה-13 והבן פדיה בן 15. ברכב נספרו יותר מ-20 פגיעות של קליעים. מחקירה ראשונית עולה כי המחבלים עקפו ברכבם את רכב המשפחה הישראלית, נצמדו אליו ופתחו בירי לעבר החלון הקדמי.


צילום: חברים לשעת צרה

אלחנן קלמנזון, אחיינו של מיכאל מרק, אמר ביום שישי: "איבדנו היום דוד יקר ואהוב, איש שעוד רבות יסופר על פועליו הרבים בצדקה בעשייה בתורה, איש יקר שגידל ביחד עם חווי משפחה גדולה ומדהימה משפחה לתפארת, אנחנו עסוקים כרגע בעיקר בלעטוף אותם בהרבה אהבה. מיכי השם ייקום דמו נפל בקרב הארוך והקשה שלנו על חירות העם ועל זהותו של העם ועל ארצו. מיכי אמר לא פעם שתמיד במקרים האלה אנחנו רואים שבוחרים את האנשים האלה בפינצטה, בוחרים את המובחר שבמובחר. כמה הוא צדק. לא היה מובחר ממיכי".

מיכאל מרק רצח פיגוע ירי הר חברון יתום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד