כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

צה"ל פשט על בית רוצח הלל אריאל הי"ד

בפשיטה הלילה נעצרה אחותו של המחבל, וחמישה צעירים נוספים; תשעה עצורים בפעולת מנע למהומות בהר הבית בסוף השבוע

צילום אילוסטרציה: דובר צהל
צילום אילוסטרציה: דובר צהל

כוחות צה"ל פשטו הלילה (א') על בית המחבל שרצח את הלל יפה אריאל הי"ד ועצרו את אחותו, במהלך הבידוק בכפר נתפסו שישה סכינים ונעצרו חמישה צעירים נוספים.

במהלך הלילה עצרו כוחות צה"ל באיו"ש שמונה מבוקשים. כאמור - בחברון וסביבתה נעצרו שישה מבוקשים, ביניהם‏ אחות המחבל מוחמד טראיירה שביצע את הפיגוע בקרית ארבע ביום חמישי האחרון, בו נרצחה הלל יפה אריאל הי"ד בת ה-13.

לארן טראיירה תועדה מיד לאחר הפיגוע משבחת את אחיה ומקללת את היהודים. מצה"ל נמסר כי מעצרה הוא כחלק מהטיפול בהסתה ובעידוד המפגעים לבצע פעילות טרור. בתוך כך צה"ל ממשיך את הכתרת הכפר בני נעים ‏ומבצע בידוק בכלי רכב פלסטינים בדרום הר חברון. במהלך הבוקר איתרו החיילים שני סכינים ומנעו פיגוע נוסף.



בתוך כך, עשרות עצורים בהפרות הסדר שאירעו בשבוע האחרון בהר הבית: - בפעילות ממוקדת מודיעין של מרחב דוד ומרחב קדם נעצרו הלילה תשעה חשודים שהיו מעורבים בזריקות האבנים וההתפרעויות בהר הבית, תקיפת שוטרים בסילוואן ובשער שכם בליל אל קאדר.

במהלך השבוע האחרון מאז החלו ההתפרעויות בהר ובגזרת העיר העתיקה נעצרו על ידי משטרת מחוז ירושלים 58 מפירי סדר שנמצאים בהליכי חקירה. הפעילות לאיתור חשודים נוספים נמשכת, וצפויים מעצרים נוספים.

מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי התייחס למעצרים שבוצעו - "אין למשטרה כל כוונה לעבור לסדר היום על ההתפרעויות האחרונות שאירעו בהר ובגזרת העיר העתיקה, נמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו, לאתר, לעצור ולמצות את הדין עם המתפרעים".
יפה אריאל פשיטה על בית המחבל בני נעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד