כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

"אבא מי האמין שאנחנו מלווים אותך היום ונפרדים, לא מסוגלת..".

בפוסט קורע לב ברשת החברתית פייסבוק, סופדת אורית מרק, לאביה מיכאל-מיקי, שמסע הלווייתו מתקיים בשעה זו • "אבא שלי אהוב. כמה שאתה חסר לנו פה, כמה שאנחנו מתגעגעים אליך, כמה שאנחנו כואבים פה, אבל אנחנו חזקים אבא, תהיה גאה בנו, תביט עלינו מלמעלה, אתה חינכת אותנו אבא, להיות חזקים ולא לוותר, לימדת אותנו שמותר לבכות ומותר ליפול"

"אבא מי האמין שאנחנו מלווים אותך היום  ונפרדים, לא מסוגלת..".

הלווייתו של הקדוש, מיכאל מרק, 46, שנרצח ביום שישי בפיגוע ירי בין חגי לעתניאל, מתקיימת בשעה זו. בפיגוע הירי שהתרחש בערב שבת אחר הצהריים בכביש 60 בדרום הר חברון, נרצח מיקי הי"ד לעיני ילדיו, מירי קליעים לעבר רכב המשפחה. אשתו חוה רחל, נפצעה באורח קשה בראשה, ושני ילדיהם נפצעו באורח קל ובינוני עד קשה.

הבוקר, ראשון, כתבה בתו של מיקי, אורית, את הפוסט קורע הלב בדף הפייסבוק שלה:
"אבא שלי גיבור, מי האמין שאתה כבר לא איתנו, מי ידע שאתה תהיה הבא בתור... פשוט לא נתפס מה שקורה פה.

אבא שלי צדיק- איך אלוקים לקח אותך אליו, אבא, רצינו אותך קרוב אלינו. אבל הוא גם רצה אותך קרוב אליו...

אבא שלי אהוב. כמה שאתה חסר לנו פה, כמה שאנחנו מתגעגעים אליך, כמה שאנחנו כואבים פה... אבל אנחנו חזקים אבא, תהיה גאה בנו, תביט עלינו מלמעלה, אתה חינכת אותנו אבא, להיות חזקים, ולא לוותר, לימדת אותנו שמותר לבכות ומותר לנפול.. אבל חייבים לקום... אבא כמה שאני שמחה שהספקתי להשמיע לך את השיר שגמרתי לרשום... אני ראית דמעה בעין שלך, התרגשת כל כך מהשיר, ואמרת לי עד כמה אני מדהימה, ונתת לי חיבוק גדול של אבא... ואני אמרתי לך אבא יקר שלי- שהכל בזכותך! שבלעדיך ובלי אמא לא הייתי מעולם איפה שאני עכשיו.. אבא אהוב שלי לא נקלט לי שאתה לא פה איתנו... פשוט לא נקלט, הדמעות לרגע לא מפסיקות לזלוג.
אבל אנחנו חזקים אבא, והעם האהוב שלנו איתנו כל הזמן... ובזכות כל הטוב שהוספת בעולם, הכל עכשיו חוזר אלינו...

אבא מי האמין שאנחנו מלווים אותך היום... ונפרדים, לא מסוגלת.. לא נקלט לח, אבא אתה מצאת פתרון לכל דבר. היית כל כך מוכשר וטוב, לא הגיוני שאתה לא תהיה פה יותר...

אבא אהוב תתפלל על אמא שלנו, על אמא שכל כך אהבת... שתבריא לגמרי, תתפלל על תוליק הגיבורה שלנו שהבטן שלה תהיה בסדר, ושלא תתרסק לנו מה טראומה הנוראית הזאת.. וגם לפדיה שלנו... אבא קשה לו, הוא הגיבור שלנו... הוא ראה הכל, זוכר הכל... וזה שורף בלב הקטן להצדיק שלו... אבא תביט בנו מלמעלה תראה איך אנחנו חזקים!! אלוקים נותן לנו מלא כוחות ולא עוזב לרגע...

אבא תמיד דיברנו על זה שאלוקים לוקח את הטובים ביותר... אז הנה , קרה מה שפחדנו כל כך...
עם ישראל אבא שלי היה אדם גדול, נשמח שתבואו ותשתפו בכאב הגדול הזה, וכל אחד יקח משהו קטן ששמע על אבא שלי.. ושילך איתו... שהעולם יהיה טוב יותר... אבא שבשמיים אוהב אותנו".





שבוע לפני הפיגוע, היא כתבה את הפוסט הבא:
"יושבת וחושבת
כמה אור, כמה יופי
כמה אנשים נותנים מעצמם
כמה אנשים מתנדבים ולוקחים אחריות על דברים שהם כלל לא חייבים בהם..
כמה אנשים מחייכים, כמה אנשים עוזרים, כמה אנשים מציעים עזרה.. כל כך הרבה טוב לב, כל אדם הוא עם נשמה ענקית, נשמה שנותנת מעצמה כל כל הרבה!
וכל נשמה משתדלת לעשות את השליחות שלה בצורה הכי טובה, כמה שזה מדהים.. לראות אנשים משתנים, אנשים שהופכים לאט לאט לגדולים... איך כל אחד ואחת נופלים מהמשברים, מהכאב מהנפילות.. וקמים גבוה!! כמה כוחותתת תודה אלוקים".





פיגוע ירי עותניאל מיכאל מרק הרוג ישיבה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד