ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

שערוריה! נהג צפה במשחק כדורגל בזמן נסיעה בכביש מהיר

שוב פעם זה קורה - מספר חודשים לאחר התאונה הקטלנית בקו 402, שוב תועד נהג אוטובוס מבני ברק למודיעין עילית כשהוא צופה במשחק כדורגל תוך כדי נסיעה בכביש מהיר • בעקבות הפרסום, הנהג זומן לחקירה במשטרת אגף התנועה

שערוריה! נהג צפה במשחק כדורגל בזמן נסיעה בכביש מהיר
ל

 

שוב זה קורה: מספר חודשים לאחר 'אסון אוטובוס 402', אמש (מוצ"ש) נהג אוטובוס קו 219 של חברת קווים מקרית הרצוג בבני ברק למודיעין עילית תועד כשהוא צופה במשחק היורו בסמארטפון שברשותו, בזמן שנהג בכביש מהיר ותוך שהוא מסכן עשרות נוסעים שהיו על האוטובוס.


צילום: קבוצת נייעסטור

על האוטובוס שהו עשרות נוסעים חרדים עם ילדים ותינוקות שחזרו משהייה בשבת בבני ברק. נהג האוטובוס מיקם את הסמארטפון שלו על לוח מד המהירות ליד ההגה, וצפה במשחק היורו במהלך הנסיעה.

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים', נהג האוטובוס מב"ב למודיעין עילית זומן לחקירה במשרדי הימ"ר באגף התנועה.

שלמה, אחד הנוסעים שהיה עד למחזה, מספר ל'בחדרי חרדים': "היה פחד מטורף בקרב הנוסעים, היו נוסעים שצעקו לנהג שיפסיק זה מסוכן. גם כשהסריטו את הנהג מתעסק בסלולר שלו הוא לא התייחס. אפשר לומר שניצלנו בנס הנהג התעסק בפלאפון בכביש מהיר. הסחת הדעת זהו יכלה לגבות בחיינו הנוסעים".

דוד נוסע נוסף מספר ל'בחדרי חרדים': "האוטובוס היה מלא מפוצץ עד אפס מקום לא היה מקום להכניס סיכה, אפילו בתחנות האוטובוס האחרונות בבני ברק הוא לא עצר מאחר ולא היה מקום. היו עשרות ילדים ותינוקות. לא רוצה לחשוב מה היה קוקה אילו היה תאונה.

"ניצלנו בנס אפשר לומר. הנהג כל הזמן התעצבן שהזמינו אותו אותו לעבוד מוצ"ש, לטענתו יש משחק יורו והוא לא רצה לפספס". לדבריו, "הנהג זעם משום שביקש שלא לעבוד במוצאי שבת, והפעם חייבו אותו לעבוד מכיוון שהנהגים הערבים לא עבדו בגלל הרמאדן. אברך אחד טען בפניו אולי תראה את משחק היורו אח"כ, והנהג השיב לו זה לא שווה משום שיש כבר תוצאות, ואז אין חשק לראות".

בחברת קווים מסרו בתגובה ל'בחדרי חרדים': "חברת קוים מתייחסת בכובד ראש לנושא בטיחות הנוסעים במהלך הנסיעה. אנו רואים בחומרה רבה את המקרה המדובר והנהג יוזמן לשימוע בהנהלת החברה".

כזכור, מאז אסון אוטובוס 402 תועדו לא מעט נהגים כשהם עסוקים בסלולרי שברשותם, כאשר עם פרסום התיעוד ברשת הגיעו תגובות נזעמות של עשרות גולשים. בנוסף, בחברות בהן עבדו נהגי האוטובוס מיהרו להגיב בחומרה ובחלק מהחברות אף השהו את הנהג.

 

הידיעה עודכנה בשעה 13:53

נהג אוטובוס צופה בסמארטפון זהירות בדרכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד