י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

ערן זהבי ל'בחדרי': "הסינים מתחשבים ומכבדים"

שחקן הכדורגל הפופולארי הבקיע שער במשחקו הראשון בליגה הסינית, התעטף בדגל ישראל ומספר ל'בחדרי חרדים' על ההתחשבות הסינית בבחירת מזונותיו

זהבי. צילום: ספורט 5
זהבי. צילום: ספורט 5

 

כוכב הכדורגל הישראלי ערן זהבי, שחתם בשבוע שעבר על חוזה עם קבוצת כדורגל גוואנגז'ו מהליגה הסינית בסכום של כ-60 מיליון שקל לשנתיים וחצי ובונוס על הבקעת שערים, מספר ל'בחדרי חרדים' על היחס החם שקיבל מהקבוצה המארחת.

"הם ביקשו ממני להכין להם רשימה של מה אני רוצה לאכול בכל פעם שאני במלון עם הקבוצה או כל ארוחה אחרת. ומכבדים בצורה הכי טובה שיש", אומר זהבי ומבהיר זאת בעקבות ציוץ הומוריסטי שהופץ ברשת ובו נטען כי ‏"שחקני גוואנגז׳ו יצאו לסעודה משותפת. מבוכה קלה נרשמה כששחקן הרכש החדש מישראל סירב לאכול כלב יחד עם חבריו".

אמש התקיים המשחק הראשון של ערן זהבי בליגה הסינית, והוא הסתיים בתוצאה 2:4 לטובת קבוצתו של זהבי, שעלה בדקה ה-60 כמחליף והספיק להבקיע שער אחד ולבשל שער נוסף. בסיום המשחק התעטף זהבי בדגל ישראל.

המעבר של זהבי לקבוצה הסינית לווה בסאגה ממושכת עם הקבוצה בה שיחק לפני כן - מכבי תל אביב. שאוהדיה לחצו על זהבי להישאר בקבוצה אך לאחר שלא הוצע לו חוזה משמעותי הוא העדיף את ההצעה הסינית המפתה.

ערן זהבי כלב טריפות קידוש השם שער

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד