י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

שלוימל'ה ניצח: נסגר סניף 'קופיקס' באיצקוביץ'

לאחר מאבק צמוד, החליט הזכיין של סניף 'קופיקס' סמוך לשטיבלאך הבני ברקי, לסגור את הסניף • סניף נוסף בגן ורשא החליף בעלות

צילום: אלי שלזינגר
צילום: אלי שלזינגר

סניף 'קופיקס' הסמוך לבית הכנסת איצקוביץ שנפתח בקול רעש גדול, נסגר סופית, כך מאשר ל'בחדרי חרדים' יוסף ברוך, אחד הזכיינים במקום. בנוסף, סניף של הרשת בגן ורשא בעיר - הועבר מידי הזכיין לרשת עצמה.

חצי שנה לאחר שרשת קופיקס פתחה סניף בסמוך לבית הכנסת איצקוביץ בבני ברק, ליד חנות 'שלוימלה' שבעליה ניהל מאבק מתוקשר נגד קופיקס ופצח בתחרות קשוחה, הוחלט לסגור את הסניף.

יוסף ברוך, אחד מזכייני הסניף, אומר ל'בחדרי חרדים' כי במהלך ניהול החנות התברר כי הוא אינו תואם את ציפיותיו והחליט לסגור אותו.

"המתחרה הציע לי מספר בן 6 ספרות שאי אפשר לסרב לו", אמר מנהל הסניף יוסף ברוך ל'בחדרי חרדים' לפני חצי שנה, על רקע המאבק מול 'שלוימלה'. "הזכיין לא הגיע לעשות אקזיט, אלא שכר את החנות למשך 20 שנה במטרה להישאר במקום", הוא הבהיר. כעת הוא מסביר שדבריו נאמרו ברצינות אך במהלך ניהול העסק התברר שהדברים מעט שונים.

האם מאבק הרבנים שסוקר בהרחבה ב'בחדרי' הוא אחד הטריגרים שגרמו לסגירה? יוסף ברוך מסרב להתייחס ישירות לשאלה, אך נשמע כי גם הוא מודה שהייתה לכך השפעה.

בנוסף, נודע ל'בחדרי חרדים', כי סניף נוסף בעיר בבעלותו של ברוך, השוכן בגן ורשא, עבר מהזכיין לרשת קופיקס עצמה בשבוע שעבר, ובכך ויתר הזכיין על שני הסניפים האחרונים שהחזיק.
קופיקס שלוימלה זכיין רשת איצקוביץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד