י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

שוקי גלבוע, שנפצע בביתה של הלל אריאל הי"ד, איבד את עין ימין: "הכל משמים"

הוא היה מהראשונים שקיבלו את ההודעה על הפיגוע ורץ לבית משפחת אריאל, שם נפצע בעצמו מדקירות הסכין של המחבל • לאחר שניסו להיאבק על שלמות גופו, הודיעו הרופאים כי שוקי איבד את עין ימין • הוא הגיב בשתי מילים: "הכל משמים"

שוקי גלבוע, שנפצע בביתה של הלל אריאל הי"ד, איבד את עין ימין: "הכל משמים"
הדס פרוש, פלאש 90

ביום חמישי האחרון, מספר שעות לאחר שנכנס לבית משפחת אריאל, בדרום הר חברון, שם נטבחה למוות, הילדה הלל יפה בת ה-13 וחצי בעודה ישנה במיטתה, נכנס יהושע-שוקי גלבוע, לניתוח בבית החולים, במטרה להציל בעיקר את עין ימין שלו.

כרבע שעה לפני הניתוח שוחחה שולמית, אשתו, עם 'לובי נשי' וסיפרה על הרגעים בהם הבינה שבעלה פצוע. "היינו יחד בבית. בעלי מתנדב בצוות כוננות של קרית ארבע. פרצו בקשר שיש אביר לילה ג' שזה מחבל שנכנס ליישוב. בעלי ישר לקח את הנשק שלו וירד למטה. אני אחות בבית חולים, אחרי משמרת לילה, בנוסף אני מתנדבת במד"א והיתה לי תחושה שמשהו לא טוב קרה".

היא שכחה לחלוטין מהעייפות, ובעקבות התחושה שלה והדיווח על שני פצועים, היא ירדה לציר הראשי. "בדיוק עבר אמבולנס ב"ה", היא אומרת. "מיד עליתי עליו, הגעתי לשם ועזרתי לצוות לטפל בבעלי. עודדתי אותו".

בצער רב נאלצו הרופאים לבשר למשפחת גלבוע את הבשורה המרה, לפיה עין ימין לא ניצלה, ושוקי התעוור בה. "הכל לטובה", הגיב שוקי. בראיונות לתקשורת סיפרה שולמית כי בעלה חזק, וכי היא מאמינה שייצא מכל הסיפור, בריא פיזית ונפשית. "גם הילדים שלנו חזקים", אמרה, והודתה על התמיכה והאהבה שמורעפת עליהם – " חשוב לומר שלא רק ברגעים הקשים חשובה האחדות. גם כשיש שמחה חשוב מאוד שעם ישראל יתאחד".

פיגוע דקירה פיגוע קרית ארבע יהושע גלבוע הלל אריאל היד שולמית גלבוע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד