כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

מיכאל מרק הי"ד הובא למנוחות; "עד נשימתך האחרונה ניסית להציל אותנו" • תיעוד

מאות בני אדם, קרובים ואישי ציבור, השתתפו בהלווייתו של מיכאל מרק, שנרצח בפיגוע בכביש 60 ביום שישי. הבת תהילה, שהגיעה מבית החולים, ספדה לאביה: "לא הגיוני שהאבא הגדול והאמיץ הלך ולא ישוב. עד נשימתך האחרונה ניסית להציל אותנו"

הלווייתו של מכיאל מרק הי"ד (צילום: קובי הר צבי)
הלווייתו של מכיאל מרק הי"ד (צילום: קובי הר צבי)

לפני זמן קצר (ראשון) נטמן בבית העלמין בהר המנוחות בירושלים מיכאל (מיכי) מארק הי"ד (48), שנרצח ביום שישי בעת שנסע יחד עם משפחתו בכביש 60. חווה מרק, אשתו של מיכי שנפצעה באורח קשה באירוע, התאוששה ושבה להכרתה אך לא יכלה להשתתף בהלוויה. מצבה של הבת תהילה (14) שנפצעה בינוני עד קשה, השתפר והיא שוחררה להלוויה ומיד לאחר מכן תשוב לבית החולים.

מאות בני אדם, קרובים ואישי ציבור, השתתפו בהלוויה, במהלכה צעקו מספר נוכחים "נקמה", ובני המשפחה מיהרו להשתיק את הקריאות: "מי שרוצה לצעוק שטויות שיילך מכאן. זה לא מה שאבא רצה. אנחנו מתמקדים בזכרו ובעשיית הטוב, היו לו חברים ערבים".



הבת תהילה שהגיעה מבית החולים כתבה הספד וקרובת משפחה הקריאה: "זה חלום, סרט רע - פשוט לא הגיוני שהאבא הגדול והאמיץ הלך ולא ישוב. ראיתי אותך ברגעיך האחרונים. כששמעתי את היריות ישר התכופפתי, אבל אתה לא עזבת את ההגה, לא הגנת על עצמך - עד נשימתך האחרונה ניסית להציל אותנו. לא דמיינתי שאלו יהיו הרגעים האחרונים שלנו איתך - נרצחת על שם השם. אנחנו נהיה חזקים כולנו בשבילך, כי אני יודעת שזה מה שאתה רוצה. אלוקים לקח אותך כי הוא צריך עוד צדיקים. תשמור עלינו מלמעלה".

ראש המוסד יוסי כהן, בן דודו של מיכאל הי"ד, ספד לו: "'בן דוד יקר ואהוב', כך היית פותח כל הודעה שלך אלי, וואטסאפ או אסמס. וכך אני, באירוע הגדול והנורא הזה, פותח את דברי, את ההספד הבלתי אפשרי הזה. היה שלום, איש שלום. היה ברוך בדרכך האחרונה, איש מבורך. אהבתי אותך אהבת נפשת ואתה את כולנו".















































מיכי מארק פיגוע ירי המנוחות לוויה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד