כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הרשת סוערת • בועז דרורי: "לא יכול לגנות שחיטה של ילדה בת 13 במיטתה"

לאחר הפיגוע המזעזע בקרית ארבע, בו נרצחה הנערה הלל יפה אריאל הי"ד במיטתה על ידי מחבל, הצליח קבלן שיפוצים יהודי לעורר סערת ענק ברשתות החברתיות לאחר שהצדיק את הרצח הנתעב: "לא יכול לגנות שחיטה של ילדה בת 13 במיטתה"

בועז דרורי (פייסבוק)
בועז דרורי (פייסבוק)

לאחר הפיגוע המזעזע בקרית ארבע, בו נרצחה בדקירות סכין הנערה הלל יפה אריאל במיטתה על ידי מחבל, הצליח קבלן שיפוצים יהודי ישראלי לעורר סערת ענק ברשתות החברתיות לאחר שהצדיק את הרצח הנתעב.

מדובר בדרורי בועז, קבלן שיפוצים, שכתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אני לא יכול לגנות שחיטה של ילדה בת 13 במיטתה. לו פעלה נגדי ונגד עמי מדינה, כמו שמדינת ישראל פועלת מול העם הפלסטיני, ודאי שהייתי אוחז באמצעים אלימים פי מאה".

עם פרסום הפוסט הגיעו מאות תגובות נזעמות מצד הגולשים שהזדעזעו לנוכח הדברים. גולש אחד כתב: "אני לא יקלל אותך ולא ירד לתת רמה כמו שהגעת. אני פשוט ישאל אותך ואת חבריך לכת השמאל שאלה. אם אתם נגד "הכיבוש" איך זה שאתם עדיין חיים בארץ ישראל במקום שהוא לא שייך לכם? למה אתם בעצם לא עוזבים את מדינת ישראל ומשמשים דוגמא?".

גולשת נוסף כתבה: "מה ילדה בת 13 עשתה. רצחו אותה רק בגלל שהיא יהודיה. המקום שלך לא פה בארץ ישראל יעוכר ישראל. לך לעזה שם מקומך עם כל הנבלות יסכלו אותך באבנים".
גולש אחר כתב: "ישמאלני מסריח לך תגור בעזה. מה אתה גר במדינת ישראל. מי צריך אותך אם ישחטו לך את הילדה נראה מה תגיד או שזו תהיה ילדה פלסטינית נראה מה תגיד".

כאמור, הפוסט גרר מאות תגובות נזעמות וקללות נגד דרורי, כאשר היו רבים שקראו להחרים אותו ואת העסק שלו. דרורי ידוע בשל דעותיו השמלאניות ואף פרסם בעבר פוסטים רבים נגד הימין.

כזכור, ביום חמישי האחרון, בשעות הבוקר, הטרור הכה שוב כאשר מחבל ערבי חדר לגבעת החרסינה בקרית ארבע, נכנס לביתה של הלל ורצח אותה בדם קר כשהיא ישנה במיטתה. מחילופי הירי עם המחבל נפצע אדם נוסף, יהושע גלבוע, כבן 31, מאש כוחותינו, ואיבד את עינו.

תגובתו של בועז דרורי טרם נתקבלה.
הלל אריאל בועז דרורי פיגוע קרית ארבע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 38 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד