י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

אלי ישי תומך במלגות לסטודנטים עם ילד אחד

שר הפנים נפגש עם ראשי התאחדות הסטודנטים והציע - כפי שהצהיר בראיון ל'בחדרי חרדים' השבוע - לתמוך בשינוי הקריטריון לקבלת מלגות לסטודנטים • לאחר הפגישה נפגש עם ביבי

נדיב. ישי. צילום: פלאש90
נדיב. ישי. צילום: פלאש90

שר הפנים אלי ישי נפגש הערב (ה) עם נציגי התאחדות הסטודנטים בירושלים ודן עימם במשבר 'חוק הבטחת הכנסה לאברכים'.

במהלך הפגישה חזר השר ישי בפני נציגי הסטודנטים על הדברים שאמר בראיון שהעניק השבוע ל'בחדרי חרדים': "אני מוכן שיעשו הקלות בקריטריונים: אני מבין שאין סטודנט שאשתו לא עובדת ולא יוצא לחו"ל ואין לו מכונית ויש לו שלושה ילדים. עיני לא צרה, שיקלו לסטודנטים לא דתיים, אבל שלא יקצצו את כבשת הרש. אני מוכן לבוא לקראת הסטודנטים בהטבה כזו או אחרת".

הראיון עם אלי ישי • לצפיה

ואכן, הערב הציע השר ישי לסטודנטים פשרה, לפיה גם סטודנט שיש לו ילד אחד בלבד יוכל לקבל את מלגת המחיה אותה מקבלים אברכים להם שלושה ילדים.

ישי לא דיבר במפורש על הקריטריונים הנוספים, אולם כפי שניתן היה להבין מדבריו בראיון שהעניק לנו, יהיה מוכן לפשרה לפיה יקבלו את מלגת המחיה גם סטודנטים שיש להם רכב. יתכן ויקבעו קריטריונים מגבילים לגבי סוג הרכב ושנת הייצור שלו, אך נראה כי פניו לפשרה בנושא זה.

ככל המסתמן, משתפת גם יהדות התורה פעולה עם הצעת הפשרה, שכן כבר הערב, מיד לאחר פגישתו של ישי עם ראשי הסטונדטים, סרו הוא ויו"ר ועדת הכספים, משה גפני, לפגישה דחופה עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בנושא זה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד