כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

הוארך מעצר הנהג שחשוד בפגיעה בתלמידה

נהג ההסעות מרמת שלמה שחשוד בפגיעה ממושכת באחת התלמידות שהסיע, נשלח להארכת מעצר • פרקליטו ל'בחדרי': "האשמות שיתבררו כבדיה"

צילום אילוסטרציה: פלאש90
צילום אילוסטרציה: פלאש90

מעצרו של נהג ההסעות מרמת שלמה החשוד בתקיפה חמורה של ילדה בת 14 הוארך בבית משפט השלום בירושלים עד ליום חמישי.

כפי שדווח הבוקר ב'בחדרי חרדים', המשטרה עצרה אמש (א') נהג הסעות בשכונת רמת שלמה בירושלים, בחשד כי בסיום פיזור התלמידים היה נוסע למקום שקט יחד עם אחת התלמידות מאז היותה בת 13, שם היה מבצע בה את זממו.

לעומת זאת, פרקליטו עורך הדין משה יצחק אוסדיטשר, כופר בחשדות המיוחסים לחשוד ואומר כי "מדובר בעלילת דם". השופט דוד שאול גבאי ריכטר החליט להאריך את עצרו של החשוד, בן 48, עד ליום חמישי הקרוב.

"בראשית הדיון עתר בא כוחו של המשיב להורות על איסור פרסום שמו וזאת ללא התנגדות המבקשת" אמר השופט ריכטר, "לאחר שעיינתי בתיק החקירה וכן בתוכנית החקירה אני סבור כי בשלב זה, ולנוכח השאלות הלא פשוטות שעולות ביחס לטיב מערכת היחסים שבין המשיב למתלוננת וכן לנוכח התשובה שקיבלתי בנוגע להמשך תוכנית החקירה, כאשר לא מצאתי לה בסיס בתוך חומר החקירה – ניתן לאסור את פרסום שמו של המשיב וכל פרט מזהה על אודותיו, בשלב זה. לפיכך כך אני מורה ותוקף ההחלטה יהיה עד למועד הדיון הבא ככל שיהיה וזאת על מנת לבחון מחדש את ההחלטה".

השופט ציין כי מדובר בשלב חקירה ראשוני ולמרות ביצוע פעולות חקירה רבות עוד טרם המעצר ישנן שאלות שנותרו פתוחות. "קיים חשד סביר למכביר" אמר, "המשיב אומנם מוסר הסברים לטיב הקשר בינו לבין הקטינה ואולם הסברים אלו אינם מתיישבים עם חומרי החקירה שהוצגו לי, שלא לדבר על כך שאינני סבור כי במעשים שבהם הודה (הקשר) אין הגיון מלבד סברתה של המבקשת".

לאחר הארכת מעצרו אמר פרקליטו עו"ד אוסדיטשר ל'בחדרי חרדים' כי "הנסיון של גורמים שונים להטיל על מרשי האשמות חמורות, עוד יתבררו כבדיה והוא יצא חף מפשע. הוא לא עשה שום דבר ואני סמוך ובטוח שבית המשפט יקבל בהמשך את טענותינו ויזכה את מרשי", מוסיף אוסדיטשר.

על פי המידע שפורסם הבוקר ב'בחדרי חרדים' הבוקר, הנהג לא נעצר בביתו וזאת משום שחוקרי המשטרה גילו רגישות למשפחתו. הוא הוזמן להגיע למקום מסוים בשביל הסעה כביכול, ושם נעצר על ידי המשטרה.

בשל רגישות העניין, חקירת האירוע מתנהלת בתחנת משטרת שפט בשיתוף גורמי הרווחה.
נהג הסעות מעשים חמורים בת 13 פגיעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד