ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

התפתחות דרמטית בחקירת דרעי: "התיק חלש ולפני סגירה"

אחרי חודשים של דאגה, שמועות וחקירות, לראשונה דיווח משמח עם הקלה גדולה ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי. על פי דיווח ב"ערוץ 10", הערכות בקרב הממונים על החקירה כי התיק נגד דרעי "חלש" והוא עומד להיסגר

אמיל סלמן פלאש 90
אמיל סלמן פלאש 90

ידיעה דרמטית עבור יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, דווחה הערב במהדורת החדשות של ערוץ 10. לפיה, תיק החשדות שנפתח בקול רעש גדול נגד אריה דרעי, והביא רבים לקריאה להתפטרותו, מבוסס על ראיות חלשות, והערכות בקרב גורמי אכיפת החוק הן, כי הוא צפוי להיסגר.

יצוין כי למרות הזמן הרב שעבר מאז הפרשה, וכמויות המידע שפורסם בנוגע לנכסיו ונכסי בני משפחתו, אריה דרעי עצמו לא נחקר עד לשעה זו, וגם לא תושאל.

כעת ניתן לומר בוודאות כי הוצאת צו האיסור פירסום על הפרשה, בשלב הראשון, הביאה לניפוח הכותרות - שכאמור לא התבססו על מידע אמיתי בשל הצו. ובהמשך, עסקו בכמה מישורים ועיסקאות שלשיאן הבשילו לחקירות ארוכות של מומו דרעי, אחיו של יו"ר ש"ס. האח מצידו, הכחיש את החשדות בראיון ל'מקור ראשון' עוד לפני שנחקר.

כאמור על פי הדיווח הערב, בגופי האכיפה, כלומר לשכת היועץ המשפטי לממשלה ובפרקליטות - קרובים להבנה והכרעה על סגירת התיק.

באופן רשמי בסביבתו של השר דרעי מסרבים להתייחס לדיווח הערב, שם ממתינים כמובן להודעה רשמית על סגירת התיק, אולם ללא ספק ידיעה זו מעניקה תחושת הקלה גדולה.

יצויין כי בקרב מכרים ומקורבים לדרעי, גברו הערכות כבר לפני כחודש כי מהתיק לא יצא כלום. השר, שבתקופה הראשונה ניתן היה לחוש בסביבבתו את הדאגה נוכח הפרסומים על החקירה, שב לסדר יומו הרגיל לחלוטין ומסביבתו שודרו מסרים של הרגעה.

יצויין כי לפני שלושה שבועות פירסם הפרשן אבי בלום ב"בחדרי", כי מאחורי ההדלפה על חיקור דין בפרשת דרעי בגרמניה, עומדת דרישתו של היוהע"מ אביחי מנדלבליט מפרקליט המדינה שי ניצן, לקבוע יעד להכרעה: "אצלי לא יהיו חקירות של פוליטיקאים שייסחבו במשך שנים" אמר
בשורות טובות לדרעי התיק ייסגר חקירת דרעי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד