ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

מחקר: בירה שחורה טובה לתינוקות

מבשלות בירה ישראל מציגות את מאלטי – המותג המנצח של הבירה השחורה, משקה טבעי, בריא, עם ערכים תזונתיים וטעם נפלא, בכשרות מהודרת של הרב לנדא. מחקרים: בירה שחורה יכולה להשפיע חיובית על ההזנה הטבעית של האם לתינוק

בירה שחורה מאלטי
בירה שחורה מאלטי

מבשלות בירה ישראל מציגות את מאלטי – המותג המנצח של הבירה השחורה, משקה טבעי, בריא, עם ערכים תזונתיים וטעם נפלא, בכשרות מהודרת של הרב לנדא.

בירה מאלטי מיוצרת מחומרים טבעיים בלבד: מים, לתת שעורה וכשות, בתוספת שמרים שתורמים לטעמה הייחודי ולערכים התזונתיים שבה.

מאלטי מיוצרת בתהליך שמקטין את כמות השמרים ומקצר את זמן התסיסה והיא מכילה פחות מ-0.5% אלכוהול, מה שמגדיר אותה כבירה ללא אלכוהול.

לתת השעורה במאלטי הינו מקור למגוון ויטמינים ומינרלים: אשלגן, מגנזיום, נוגדי חמצון, ויטמינים מקבוצת B ועוד.

מאלטי מכילה 35 קלוריות ל-100 מ"ל משקה, בזכות טעמה המריר-מתוק שאינו מצריך תוספת של כמות סוכרים רבה. השילוב הזה הופך את מאלטי למתאימה לכל המשפחה.

מחקרים מצאו שבירה שחורה יכולה להשפיע חיובית על ההזנה הטבעית של האם לתינוק, בזכות הפוליסכרידים שנוצרים בתהליך ההתססה, ואין כל מניעה לאימהות לצרוך בירה שחורה. בסדרת מאלטי ישנה גם בירה שחורה דיאטטית, עם הרכב ממתיקים מיוחד שנותן מתיקות מדויקת מבלי לפגוע בטעם וללא תוספת קלוריות.

בירה מאלטי הינה שילוב ייחודי בין משקה טבעי ובריא המעורר חיוניות ורעננות לבין טעם מיוחד המבטא סגנון ייחודי. תערובת מקורית של רכיבים צמחיים יוצרת משקה בעל טעם וצבע ייחודיים שמאחדים הנאה ובריאות תחת כשרות מהודרת.

את בירה מאלטי ניתן להשיג בחנויות ובנקודות המכירה בבקבוקים במגוון גדלים ובהשגחה מהודרת של הרב לנדא.
בירה שחורה מחקר תינוקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד