י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

נתניהו מגיב לחקירה החדשה: "שטויות גמורות"

ראש הממשלה נתניהו הגיב לכתבים שהתלוו אליו לנסיעה לאפריקה, וביטל את חשיבותה של החקירה החדשה אודותיו שנחשפה אתמול

נתניהו אמש בביקורו באפריקה, צילום: קובי גדעון, פלאש90
נתניהו אמש בביקורו באפריקה, צילום: קובי גדעון, פלאש90

ראש הממשלה נתניהו מגיב לראשונה לפרשה החדשה אודותיו שנחשפה אתמול בבוקר (ב') בהארץ, ואומר כי מדובר "בשטויות גמורות".

נתניהו, שאמר את הדברים במהלך טיסה מאוגנדה לקניה, בשיחה עם כתבים שהתלוו למסע ראש הממשלה לאפריקה, הוסיף כי - "בכל פעם שאני בביקור היסטורי בחו"ל ממחזרים את הסיפורים האלה". דבריו נאמרו בעת ביקורו באפריקה, במהלך טיסה מאוגנדה לקניה, בשיחה עם כתבים המלווים את ביקורו.

כאמור, נתניהו הגיע אמש לניירובי בירת קניה. שם ייפגש הבוקר עם נשיא המדינה אוהורו קניאטה, שנכח אתמול בוועידה עם נתניהו ושבעה ראשי מדינות ממזרח אפריקה שנערכה בארמונו של נשיא אוגנדה בעיר אנטבה.

כזכור, אמש פרסם רביב דרוקר ב'הארץ' כי בימים אלו מתנהלת חקירה גדולה ומשמעותית נגד ראש הממשלה נתניהו, וטוען שמדובר בפרשה חדשה מהשנים האחרונות שטרם פורסמה, והיא מעסיקה מאוד את המשטרה והפרקליטות. לפי הפרסום מדובר בפרשה חדשה שאין לה קשר לפרשת 'ביביטורס', או פרשת ארנון מימרן מצרפת שהתפוצצה לאחרונה.

לקראת הערב התברר כי חקירת המשטרה מתמקדת בכספי תרומות שהועברו לכאורה לנתניהו על ידי אנשי עסקים זרים. עוד דווח כי בפרשה נעשו כבר ככל הנראה חיקורי דין מעבר לים וכי היא מתנהלת בפיקוח צמוד של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, למינויו דחף נתניהו בעצמו, ושל ראש אגף החקירות במשטרה מני יצחקי.
ראש הממשלה נתניהו אפריקה חקירה נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד