י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

דובר שערי צדק? רמי סדן ממשיך להסתבך

במסמך קורות החיים שהגיש סדן מצויין תפקידו כדובר בית החולים שערי צדק - אלא שבדיקה מעמיקה גילתה כי התפקיד בו כיהן שונה מהתפקיד עליו דיווח

היה או לא היה? רמי סדן
היה או לא היה? רמי סדן

האם רמי סדן שיפץ את קורות החיים לקראת כניסתו לתפקיד יו"ר חדשות 10? הבוקר (ג') מתפרסם בדה מרקר כי סדן דיווח כי צבר ניסיון ניהולי כששימש מנהל מחלקת הדוברות של שערי צדק וחבר הנהלה בבית החולים, אך בפועל הוא לא נשא במשרה ניהולית במוסד.

לפי הדיווח הבוקר, סדן כיהן כדובר בית החולים שערי צדק במשך כארבע שנים בלבד אך ללא עובדים תחתיו, שזו לא משרה ניהולית - מה שלכאורה לא עומד בכללים של הרשות השנייה.

בנוסף, סדן מעולם לא היה חבר הנהלת בית החולים. מבדיקת דה מרקר עולה עוד כי בניגוד לדברי רמי סדן, הוא מעולם לא היה קשור לפעילות גיוס התרומות לבית החולים שערי צדק.

אמש צייץ ח"כ יגאל גואטה בטוויטר כי "‏המאבק בעיצומו: סדן - פוליגרף או התפטרות! בכדי לנקות את הפגיעה במיליוני מזרחים במדינת ישראל. ביום חמישי נביע מחאה מול ביתו. פרטים בהמשך..."

עו"ד אילן בומבך הגיב מטעמו של סדן לדה מרקר כי: "זהו אוסף של בדותות. סדן סיים את תפקידו כדובר כשהתחלף מנכ"ל שחפץ למנות את איש אמונו. פעילות ההפקה לגיוס כספים בכל העולם נעשתה בניהולו. שתי החברות של סדן לא נסגרו.

"התפקיד בשערי צדק מעולם לא היה רכש הדפוס, הוא היה אחראי על הדפוס וההפקות השונות של בית החולים לשיווק וגיוס תרומות וממונה על הפרסומים בארץ ובחמש שפות בעולם של המרכז הרפואי. הכפיפות היתה למנהל (האדמיניסטרטיבי) של המרכז הרפואי. הפעילות בשערי צדק כללה ניהול כל המודעות והקמפיינים. תחת ניהולו עבדו חמישה עד עשרה אנשים במשך רבע מאה. במשך השנים סדן היה אחראי על ניהול הפרסום והשיווק בקונצרן הארגז ובחברות תרופות בינלאומיות".

בהרשות השנייה הגיבו: "שלב איתור המועמדים לכהונת דירקטורים מטעם הציבור בחברות החדשות מתנהל באופן יסודי ומקצועי, וראשיתו בהליך בדיקה בהובלת היועצת המשפטית לרשות השנייה שבו מתבקשים המועמדים לחתום על תצהיר מפורט המתייחס לכל אחד מהסעיפים הקבועים בחוק, וכן לעמידתם בכל תנאי הסף לכהונת יו"ר דירקטוריון החברה.

"בתום הליך הבדיקה מועברים לעיון ועדת האיתור רק המועמדים שעברו, בצירוף חוות דעת משפטית המאשרת את עמידתם בכל הקריטריונים הנדרשים. היה ויוגש מידע הנוגע למי מנציגי הציבור מטעם הרשות השנייה - תתקיים בעניין בדיקה יסודית. לא נאפשר למי שלא עמדו בתנאי הסף לשמש נציגי ציבור מטעם הרשות השנייה".
רמי סדן משבר רמי סדן ערוץ 10

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד