י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אירוע היסטורי ענק בחב"ד: עשרת אלפים נשים ב'ארנה' • צפו בתמונות מדהימות

האירוע מתקיים ביוזמתו של הרבי מליובאוויטש, שהאמין בכוחן ובהשפעתן הגדולה של הנשים וקרא להן להתאחד בכינוסים מיוחדים של העצמה והתחזקות בתפקידן המיוחד. השנה נערך הכינוס תחת הכותרת "ותצאנה כל הנשים אחריה בתופים ובמחולות" • אורחת כבוד: השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל

כנס הנשים. צילום: יונתן זינדל/פלאש90
כנס הנשים. צילום: יונתן זינדל/פלאש90

בשעה זו מתקיים כנס הקיץ של ארגון נשי ובנות חב"ד בישראל, מפגש עוצמתי שנתי של אלפי נשים לחיזוק מעמד האישה היהודיה. המפגש בשנה זו, המכונה "שנת הקהל", הפך לאירוע היסטורי ענק בהיכל 'ארנה' בירושלים ומשתתפות בו כעשרת אלפים נשים.

האירוע, הנערך מידי קיץ מזה עשרות שנים, מתקיים ביוזמתו של הרבי מליובאוויטש, שהאמין מאד בכוחן ובהשפעתן הגדולה של הנשים בעם היהודי, וקרא להן להתאחד בכינוסים מיוחדים של העצמה והתחזקות בתפקידן המיוחד. השנה נערך הכינוס במתכונת מיוחדת ומוגדלת, בסימן השמחה היהודית, תחת הכותרת "ותצאנה כל הנשים אחריה בתופים ובמחולות", מתוך הפסוק ב"שירת הים" בתורה.

מארגנות הכינוס אומרות כי, "תכני הכינוס עוסקים בחובתנו להביא שמחה יהודית אמיתית, לבתינו, מכרותינו וסביבתינו. עשרת אלפים נשים תיקחנה על עצמן במהלך הכינוס אחריות אישית, שלעולם לא תישאר אף אישה לבד חלילה. בכוח האחווה הנשית להאיר כל מקום וכל משפחה באור האחדות והשמחה". הרבנית הינדה גערליצקי יו"ר הכינוס אומרת כי הדרך לכך היא ע"י שכל אשה תיקח על עצמה לקרב 10 נשים שינהלו בית יהודי עם כשרות, שמירת שבת וטהרת המשפחה ובמיוחד להשפיע על נשים אלו, לחנך את הילדים והילדות ליהדות. ככה נצליח להגיע להשפעה מתוך שמחה על מאות אלפי יהודים כן ירבו.

אורחת כבוד באירוע היא השרה לשוויון חברתי, גילה גמליאל.



גלריית תמונות מהאירוע. צילום: יונתן זינדל/פלאש90










נשי ובנות חבד חבד ארנה הרבי מליובאוויטש כנס היסטורי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד