י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

דרעי ל'בחדרי': "הפרסום אמש הוא 'שמועה טובה'. צריך סבלנות"

שר הפנים התייחס בראיון ל'בחדרי חרדים' לראשונה לפרסום אמש על סגירתו הצפויה של תיק החקירה נגדו • "אותה תחושה הייתה לי שלשום וגם היום", אמר דרעי, אך הבהיר: "אמרתי שאני בטוח שזה ייגמר. זה עניין של סבלנות" • צפו בדברים

דרעי ל'בחדרי': "הפרסום אמש הוא 'שמועה טובה'. צריך סבלנות"

בלעדי: יו"ר ש"ס שר הפנים אריה דרעי מגיב לראשונה בראיון לבחדרי חרדים על הפרסום אמש (ב) בשם גורם בכיר באכיפת החוק, כי תיק החקירה בעניינו צפוי להיסגר, ואומר כי לא קיבל על כך הודעה, אך הוא בטוח שזה ייגמר בעז"ה.

במהלך ביקור שערך היום השר דרעי במוסדות החינוך בתל ציון שבמטה בנימין כאורח של ראש המועצה אבי רואה, נשאל דרעי אודות הפרסום אתמול בחדשות 10 כי החקירה בעניינו אמורה להיסגר בקרוב והשיב: "אני לא קיבלתי שום הודעה. זה בגדר שמועה טובה. אני ממשיך לעבוד כרגיל בכל החודשים. אמשיך לעבוד ואתן למי שצריך לעשות את העבודה שלו לעשות. כשיגמרו את תעבודה שלהם אני מאמין שמישהו יטרח להודיע לי".

האם אתמול אחרי השעה 20:00 הייתה תחושת הקלה?

דרעי: "אותה תחושה הייתה לי שלשום וגם היום".

יש פרטים שאנחנו לא יודעים ושאתה כן יודע?

"לא, בכל החודשים אמרתי שאני בטוח שזה יגמר. זה עניין של סבלנות".



כזכור, אמש דווח במהדורת החדשות של ערוץ 10. כי תיק החשדות שנפתח בקול רעש גדול נגד אריה דרעי והביא רבים לקרוא להתפטרותו, מבוסס על ראיות חלשות, והערכות בקרב גורמי אכיפת החוק הן, כי הוא צפוי להיסגר.

יצוין כי למרות הזמן הרב שעבר מאז הפרשה, וכמויות המידע שפורסם בנוגע לנכסיו ונכסי בני משפחתו, אריה דרעי עצמו לא נחקר עד לשעה זו, וגם לא תושאל.
אריה דרעי זיכוי תיק חקירה חדשות 10

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד