ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

בני ברק תקבל 24 מיליון שקל ממפעל הפיס

חנוך זייברט ראש עיריית בני ברק: "לאחרונה התבשרתי שנקבל ממפעל הפיס 24 מיליון שקל - על חשבון השנתיים הקרובות"

בני ברק תקבל 24 מיליון שקל ממפעל הפיס

בשיחה על מצבה של עיריית בני ברק אמר ראש העיר בני ברק כי הוא מודע לכך שהמצב הכלכלי של תושביו ושל העירייה טעון שיפור. לדבריו "בני ברק צריכה עזרה מידידים, ואחד המסייעים הגדולים הוא מפעל הפיס. לאחרונה התבשרתי שנקבל ממפעל הפיס 24 מיליון שקל - על חשבון השנתיים הקרובות", סיפר ראש העיר. “בשביל עיריית בני ברק זה הרבה כסף. אני לא יכול לקבל אישור להתחיל לבנות פרויקט לפני שאני מגייס את הסכום הנדרש, לכן טוב שמפעל הפיס מאחד תקציבים של מספר שנים. זה עוזר לערים כמו שלנו ועוזר למדינה. הרי לא רק אנחנו נהנים, גם המדינה נהנית מהכנסות הפיס".

רק לפני פחות משנה נחנך בעיר בניין מקוואות מפואר בן שלוש קומות. עלות הקמת בית הפיס לטהרה הסתכמה ב־18 מיליון שקל, מתוכם כ־8.5 הגיעו מסיועו של הפיס.

בהמשך הראיון אמר זייברט כי "מפעל הפיס בונה לפי הצרכים של הציבור, אנחנו בונים כעת מבנה נוסף של מקוואות בעזרתם. ולא רק זה, אנחנו מתכננים איתם גינות, אולמות. פרויקטים גדולים. מפעל הפיס מסייע בבני ברק בבניית כיתות לימוד וגני ילדים. בבני ברק יש מרכזי פעילות לצעירים לשעות אחר הצהריים ולחופשות, אולמות שמשמשים לטקסים עירוניים, מועדוניות, גינות. כולם נבנו בשיתוף ובליווי צמוד של מפעל הפיס."

לדבריו הוא מיודד מאוד עם יו"ר מפעל הפיס האלוף (מיל') עוזי דיין. "אני חושב שהוא בן אדם חיובי שדבק במשימתו". אומר ראש העיר ומוסיף "עוזי דומיננטי ומאוד קשוב לצרכים של העיריות ולדברים שקורים בעיר.

“אני רק יכול לחשוב מה סיוע כמו זה של הפיס עושה ליישובים קטנים בפריפריה", אומר ראש העיר. “לקבל שני מיליון שקל לפרויקט זה אוויר לנשימה, אפשרות להסתכל למרחקים".
חנוך זייברט מפעל הפיס עוזי דיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד