י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

התקנות החדשות: אסור לשבת באוטובוס בסמוך לבעל מכשיר טמא

בכינוס 'חזקו ונתחזקה' כנגד "פגעי הטכנולוגיה" לכלל בחורי הישיבות הגדולות החסידים בבני ברק נמסרו תקנות חדשות במאבק לפיהן, בין היתר, אסור יהיה לשבת באוטובוס על יד אדם בעל מכשיר טמא. צפו בתיעוד מהכנס

כנס החסידים נגד "פגעי הטכנולוגיה" (שוקי לרר)
כנס החסידים נגד "פגעי הטכנולוגיה" (שוקי לרר)

כינוס 'חזקו ונתחזקה' כנגד "פגעי הטכנולוגיה" לכלל בחורי הישיבות הגדולות החסידים בבני ברק נערך הערב (שלישי) בבית המדרש הגדול של חסידות ויז'ניץ בבני ברק בהשתתפות גדולי האדמו"רים.

החלטות הכנס הוקראו על ידי הרב פלקסר, בהן, בין היתר, על דעת האדמו"רים לבחורים יהיה אסור גם מכשירים כשרים ובנוסף, יהיה אסור לבחורים הנוסעים בתחבורה הציבורית לשבת על יד אנשים שהמחזיקים מכשירים לא כשרים. על פי התקנות, בחור שלא יעמוד בתנאים, הישיבה תורשה לסלק אותו ולנקוט בצעדים כנגדו.



הכינוס נערך בהשתתפות גדולי האדמו"רים בינהם האדמו"רים מויז'ניץ, רחמסטריווקא, נדבורנה, אלכסנדר, דאראג, טשרנוביל, סלאנים, סטריקוב, מכנובקא בעלזא, אוזרוב, קוידינוב ועוד. כמו כן השתתפו הגרח"מ ואוזנר והגרמ"מ שפרן.

בכינוס נשאו דברים המשפיע רבי יהושע פינק המשפיע רבי צבי מאיר זילברברג, ראש ישיבת מכנובקא בעלזא הרה"צ רבי יעקב יהושע אנגלנדר וכן הגאון רבי זליג ברוורמן ראש ישיבת רוז'ין שהקריא את מכתב חמיו הגר"ח קנייבסקי שהבטיח כי מי שיעמוד בתקנות יהיה לו זיווג במהרה.

הצלם שוקי לרר מגיש תיעוד מהמעמד הגדול:



































































פגעי טכנולוגיה כינוס ויזניץ בחורים חסידים תקנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד