כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

תיעוד דרמטי: המחבלת שולפת סכין ונורית

סרטון שעלה בשעות האחרונות לרשת מציג תיעוד של ניסיון הפיגוע בצומת גיתי סמוך לאריאל שהתרחש בשעות הצהריים. בתיעוד נראית המחבלת כשהיא שולפת סכין ומתקרבת לשני חיילים. לאחר מכן אחד החיילים פותח באש ומנטרל אותה • צפו

רגע ניסיון הפיגוע בצומת גיתי
רגע ניסיון הפיגוע בצומת גיתי

סרטון שעלה בשעות האחרונות (שלישי) לרשת מציג את תיעוד ניסיון הפיגוע שהתרחש מוקדם יותר היום בצומת גיתי, סמוך לאריאל. בתיעוד, שצולם במצלמת רכב שעבר במקום, נראית המחבלת כשהיא שולפת סכין מטווח אפס מול שני חיילים שעמדו במקום.

לאחר אזהרות החיילים היא מתקרבת אליהם כשהיא מניפה את הסכין בידה ואז פותח אחד החיילים, לוחם מגדוד שקד, באש ומנטרל אותה. באירוע לא היו נפגעים.



האירוע התרחש בתחנת אוטובוס בכביש 5, מעט לאחר השעה 17:30. המחבלת נפצעה באורח אנוש ופונתה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה.

ניסיון הפיגוע הגיע על רקע גל פיגועים נוסף שפוקד את המדינה בימים האחרונים. ביום שישי נרצח בפיגוע ירי מיכאל מארק הי"ד, אשתו חוה נפצעה קשה ובתם תהילה שנפצעה גם היא באורח קשה שוחררה היום מבית החולים. ביום חמישי ביצע מחבל פיגוע דקירה בנתניה בו נפצע חרדי בינוני עד קשה ואשה מבוגרת נפצעה קל.

מוקדם יותר באותו יום ניסתה מחבלת לדקור שוטרי מג"ב בעמדת "חסם צלבנית" באזור מערת המכפלה בחברון. היא נורתה וחוסלה על ידי הכוח במקום.

בתוך כך, משפטו של החייל היורה מחברון, אלאור אזריה, נמשך היום בבית הדין הצבאי ביפו. עיקר הדיון עסק בעדותו של עופר אוחנה, נהג האמבולנס שהוזעק לזירת הדקירה בחברון, ותועד מזיז את הסכין לעברו של המחבל.
פיגוע צומת גיתי נטרול מחבלת אלאור אזריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד