כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הבוקר: כתב אישום נגד בחורי הישיבה שהבריחו סמים

הפרשה שנחשפה ב'בחדרי חרדים' - שלושת בחורי הישיבה שנתפסו כשברשותם כמות ענק של סמים קשים, יובאו הבוקר לבית המשפט שם יוגש נגדם כתב אישום • כל הפרטים

תמונת אילוסטרציה: פלאש90
תמונת אילוסטרציה: פלאש90

בבית משפט המחוזי בלוד יוגש הבוקר (ד') כתב אישום נגד שלושת הצעירים החרדים שעל פי החשד הבריחו כמות מסחרית של סמים קשים, מגרמניה לישראל.

מעצר הצעירים החשודים - תושב נתניה בן 25, תושב ירושלים בן 26 ותושב ביתר עלית בן 22, שניים מהם תלמידי ישיבות, פורסם לראשונה ב'בחדרי חרדים'. מעצרם הוארך בתחילת השבוע בפעם הרביעית עד למחר. באחד הדיונים בבית המשפט הופיע נציג התקשורת ואמו של האחרון תקפה אותו מילולית במילים קשות ואף התעלפה במהלך הדיון.

כאמור, חוקרי היחידה המרכזית של משטרת מחוז מרכז סיימו את חקירתם והתיק הועבר לפרקליטות מחוז מרכז אשר הבוקר תגיש כתב אישום חמור נגד השלושה, כל אחד לפי חלקו.

בשונה מהרגיל, נציגי המשטרה לא הסכימו לחשוף פרטים וחשדות במהלך הדיונים בבית המשפט כמקובל, ושמרו את הקלפים צמוד לחזה עד להגשת כתב האישום הבוקר.

מהנתונים שפורסמו ב'בחדרי חרדים' עולה כי מדובר בהברחה של 13,100 כדורי אקסטזי ו-1.3 קילו חומר גלמי של סמים בשווי רב, שנתפסו אצל אחד העצורים עם חזרתו מטיסה מגרמניה דרך טורקיה.


עורך הדין של אחד העצורים בראיון לבחדרי חרדים
הברחת סמים כתב אישום פרשת הסמים בחורי ישיבה סמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד