כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פרוש: "נחשוף נתונים שירעידו את אמות הסיפים"

סגן השר פרוש שיגר מכתב לצירי ועידת שלומי אמונים - "הנתונים שייחשפו במהלך הוועידה ירעידו את אמות הסיפים"

סגן השר פרוש, צילום: יעקב לדרמן, פלאש90
סגן השר פרוש, צילום: יעקב לדרמן, פלאש90

במכתב מיוחד שכתב סגן שר החינוך מאיר פרוש והודפס בספר 'עלי מסע' שהודפס במיוחד לכבוד וועידת שלומי אמונים, שב פרוש על קריאתו להיערך באופן רציני ומעשי לקראת הריבוי החרדי המשמעותי הצפוי בשנים הקרובות.

"כפי שהדבר בא לידי ביטוי בפרסומים ובהודעות שונות", כותב פרוש, "הצבנו לעצמנו מטרה, ובמיוחד לאור הגידול הטבעי המרבי, לה אנו זוכים בהיותנו באר"י, להציע את הדרך והאמצעים שיש לנקוט, כדי שנוכל לחיות את חיי הקהילה שלנו, בדרך ולפי אורח החיים החרדי שאנו חיים בו".

בהמשך הדברים מוסיף יו"ר שלומי אמונים כי "עבודות מיוחדות ומחקרים מקיפים שהוכנו במיוחד, כדי להציגם בימי כינוס הועידה, ייחשפו בפני באי הועידה, ע"מ להמחיש את הנחיצות, ואין ספק שאלה ירעידו את אמות הסיפים, וטוב שכך יהיה, כי אולי כך נתעורר. החלטות חשובות הנחוצות להמשך וחיזוק המאבקים באר"י, חייבות להתקבל בוועידה, ואף הן יבואו לביטוי במהלך דיוני הועידה".

דברים ברוח דומה כתב גם יו"ר הוועידה נחמן בנשעיה, יו"ר אגודת ישראל במודיעין עילית, שמבהיר כי דווקא בלקיחת פסק זמן ממרוץ העשייה השוטף יוכלו נציגי שלומי אמונים לראות את הדברים בפרספקטיבה שונה, ולהתחיל להיערך לקראת העתיד.

"יש לזכור כי הציבור החרדי, ב"ה, גדל עד מאד", כותב בנשעיה. "כי עתה הרחיב ד' לנו ופרינו בארץ. זו היא התמודדות חדשה, בעלת היקפים נרחבים ביותר. המערכות עצמן נהיה מורכבות ומסובכות יותר. אם פעם צריך היה לדאוג לשני אחוזים מהאוכלוסייה, הרי היום הציבור החרדי מונה כבר כעשרה אחוזים. לשם כך צריך להצטייד עם כלים מתאימים ועדכניים, להכין את עצמנו כראוי וכיאה לקראת העשור הבא ואתגריו".
מאיר פרוש ועידת שלומי אמונים המגזר החרדי נתונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד