כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

ממיטת חוליו: ראש ישיבת יסודות בדברי חיזוק

הגאון רבי אברהם זיאת המאושפז בארגנטינה, מנהל ממיטתו בבית החולים את הרישום לישיבה ושולח מסר מיוחד לתלמידיו

הרב זיאת
הרב זיאת

בשורות טובות: מצבו הרפואי של ראש ישיבת יסודות הגאון רבי אברהם זיאת שהתמוטט בעת מסע לגיוס כספים עבור מוסדותיו בארגנטינה - הולך ומשתפר. וככל הנראה בסוף השבוע הבא ישתחרר מבית החולים בארגנטינה ויחזור לישראל.

בתיעוד וידאו בלעדי שהגיע לידי בחדרי חרדים, נראה הרב זיאת במיטת בית החולים 'סוויסו' שבבואנוס איירס - מעביר מסר מרגש לתלמידיו ומקורביו.

"בני הישיבה היקרים ואהובים. מרחוק אגיד הרגשה קטנה", פותח הרב זיאת. "לפעמים אדם נמצא במצב, שבתוך רגעים ספורים הוא לא מוצא את מצבו, לא מוצא את גודל הסכנה שהוא נמצא בו, ואפילו להתפלל על עצמו הוא לא יכול. כך הייתי ביום ראשון - במצב של טשטוש מוחלט. כאשר שמעתי ברוך ה' שבני הישיבה - אהובי היקרים, הרעישו עולמות, התפללו ועשו חיזוק גדול לרפואתי, אין ספק שזה אפילו לא כוח כוחו, אלא זה כוחו ממש. אין ספק שזה מה שעמד לי באותם הרגעים. אני מודה לכל בני הישיבה, על התפילות ועל החיזוקים שעשו בשבילי.

"אני שמח להגיד לכם, שברוך ה' אני מרגיש מיום ליום יותר טוב, אני מתחזק והולך. אני מקווה בעזרת ה' - מצפה ומייחל, לראות כל אחד ואחד מכם בקרוב ממש בארץ הקודש. ביתר תנופה, ביתר שאת וביתר כוח בעזרת ה'. יישר כוח. להתראות", מסיים הרב זיאת את דבריו המרגשים.



במקביל אפשר לומר שהרישום לישיבת יסודות - מתנהל מהקומה השביעית בבית החולים 'סוויסו' שבבואנוס איירס.

בשיחה עם כתב בחדרי חרדים, אומר מקורב לראש הישיבה מבני המקום השוהה לצידו רבות, כי הרב בחסדי השם הולך ושב לאיתנו. לדבריו, "גיסו הגאון רבי יהושע אללוף ראש ישיבת 'משכנות הרועים'. ששהה כאן לצידו של הרב שב הצהרים לישראל. הרב אללוף הספיק להשאיר כאן רושם כה כביר בזמן כה קצר, בני המקום התפעלו מאוד מאישיותו ומדרשותיו.

"ככל שחולפים הימים מתגלה כוחו הגדול של הרב זיאת", אומר אותו מקורב. "לא ניתן להאמין שממיטת חוליו הוא מנהל את הישיבה על כל המשתמע מכך. מטלפנים לשאול ולהתייעץ איתו על כל צעד, כשבימים אלו הרישום לישיבה נמצא בעיצומו והטלפון לא מפסיק לצלצל, ראש הישיבה מנהל את הרישום ממיטת חוליו.

"שמעתי את הרב אומר בשיחה היום לאחד מצוות הישיבה ששוחח עמו 'עכשיו שיש לי לב חדש, זה הזמן להקים ישיבה נוספת', אתה מבין, זה במילה אחת ראש הישיבה. לפני שבוע הוא עבר התקף לב וכבר הוא מתכנן הקמת סניף לישיבה".

הגורם מציין עוד, כי "למרות אי אלו גורמים המנסים לנצל בציניות וברשעות את מצבו של ראש הישיבה ולחבל ברישום, הרישום לישיבה השנה הוא מהגבוהים בעולם הישיבות כבשנים עברו".
הרב זיאת ארגנטינה שיחת חיזוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד