ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

רק בגלל שקיפות, הודעה: יולדת עם אבעבועות רוח

למחרת הלידה התגלתה מחלת אבעבועות רוח אצל יולדת בבית החולים 'הדסה הר הצופים' • טיפול מהיר בשיתוף לשכת הבריאות, מנע דרמה במחלקת יולדות • דוברת בית החולים ל'לובי נשי': הוצאנו הודעה מטעמי שקיפות"

רק בגלל שקיפות, הודעה: יולדת עם אבעבועות רוח

אל חדר הלידה בבית החולים 'הדסה הר הצופים' בירושלים, הגיעה לפני מספר ימים יולדת, אשר למחרת לידתה אובחנה כחולה באבעבועות רוח. ברגע שהתגלה דבר מחלתה, קיבל הרך הנולד באופן מידי טיפול מניעתי כנגד אבעבועות רוח.

דוברת בית החולים, הדר אלבוים, אומרת כי האירוע דווח ללשכת הבריאות בירושלים.
בהדרכת היחידה למניעת זיהומים בהדסה, הצוותים במחלקות החלו לאתר מיד את כל הנשים בחדר לידה ובמחלקת יולדות אשר באו במגע עם אותה יולדת, זאת על מנת לבדוק האם נחשפו נשים שלא חלו בעבר באבעבועות רוח ולכן היו עלולות להידבק ולסכן את תינוקן
.
"בית החולים, בשיתוף עם לשכת הבריאות ביצע תשאול, ועל פי הצורך גם בדיקת דם, לכל הנשים שנחשפו, ולשמחתנו נמצא שכולן כבר חלו במחלה בעבר, ולכן הן מחוסנות ואינן נמצאות בסכנת הידבקות. האירוע הסתיים במהירות הודות לטיפול המידי שניתן לתינוק והניהול המקצועי של האירוע ע"י הצוותים בהדסה", אומרת אלבוים.

בשיחה עם 'לובי נשי' מרגיעה אלבוים ומבהירה כי מבחינתם אין פה דרמה בסיפור. נודע על יולדת עם אבעבועות, אך העניין נבדק בצורה מיידית על ידי לשכת הבריאות והכל בסדר. "אנחנו מדווחים בגלל שאנחנו מאמינים בשקיפות ושיש לכולם זכות לדעת הכל – אך לא משום שהיתה פה דרמה".

הדסה הר הצופים חדר לידה אבעבועות רוח יולדת לשכת הבריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד