י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

חצי שנה אחרי אוטובוס המוות: החתן של שרה שפרלינג נפצע בתאונה

קובי קסטלניץ, חתנה של שרה שפרלינג שנפצעה קשה באוטובוס המוות, נפצע בינוני בתאונה בירושלים • בני המשפחה בישרו לה על כך: "מאז היא לא מפסיקה לבכות" • אביה של שרה ל'בחדרי': "אנו מעדיפים רק לקרוא תהילים. נקווה לניסים"

בזירה. צילום: מדברים תקשורת
בזירה. צילום: מדברים תקשורת

חמישה חודשים לאחר אסון "אוטובוס המוות", בו נהרגו שישה בני אדם ונפצעה קשה הכלה שרה שפרלינג בת 21, נפצע הערב (ד') החתן קובי קסטלניץ (26.5) באורח בינוני, בתאונת דרכים.

הערב אירעה תאונת דרכים בכביש גולדה מאיר בירושלים, קובי קסטלניץ, תלמיד ישיבת קול תורה בעיר, היה בדרכו לחגיגת יום נישואין להוריו. עת חצה את הכביש בשדרות גולדה מאיר. הוא נפגע מאוטובוס ונפצע.

הוא טופל על ידי כונני איחוד הצלה, בהם נשיא הארגון אלי ביר שנקלע למקום ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני, כשהוא סובל מחבלות ראש וחזה ובהכרה מעורפלת.

הרב אברהם שפרלינג אביה של הכלה שרה, אמר בחצות הלילה ל'בחדרי חרדים': "בדקות האחרונות, הודיעו לנו על האסון. שרה עדיין לא יודעת. כעת יושבים בני המשפחה ומעדיפים רק לקרוא תהילים. נקווה לניסים".

בהמשך הודיעו לכלה על פציעתו של קובי, "היא מתקשרת ולא מפסיקה לבכות", אומרים בני המשפחה ל'בחדרי'. העתירו בתפילה עבור החתן יעקב יצחק בן חנה גיטל, לרפואה שלמה.

בראיון מיוחד שהעניק בעבר לאיציק מן ב'בחדרי חרדים', סיפר על המפגש הראשון שלו עם הכלה: "שרה התעוררה ושבה להכרה לראשונה מאז האסון, אמא שלה דינה דיברה איתה. הכלה אמרה: "אני יודעת מה המצב שלי, אמא למה את מחייכת?".

הוא סיפר גם על הדרך שנודע לו על האסון: "הייתי בדרך לישיבה, הטלפון לא היה עלי, וכשהגעתי לטלפון נדהמתי כי היו 27 שיחות שלא נענו, התקשרתי לאחותי והיא החלה לספר לי על האסון, אחי הצטרף לשיחה ואמר לי שאגיע מיד לבית החולים. לא שמעתי באותו ערב שהיה אסון בכלל.

"הגעתי לבית החולים התעדכנתי על מצבה, ונסעתי לרבנים חשובים ביניהם לגר"ח קנייבסקי, כולם פה אחד חיזקו ועודדו אותי ובירכו לרפואה שלימה, וביקשו שהציבור יתחזק בלהימנע מלשון הרע ומחלוקת".

החתונה של בני הזוג הייתה אמורה להיערך שבועות לאחר התאונה בקו 402, אך בעקבות הפציעה של הכלה שרה שפרלינג היא נדחתה. מתי מועד החתונה?
"עדיין אין מועד ליום החתונה" אמר בראיון ל'בחדרי'. "בניגוד לשמועות שווא, לא היו ספיקות בעניין, לא היו תוכניות לביטול, ואין ספק שהחתונה תיערך".

לסיום הוא אמר: "אנשים הפיצו תמונה של הארוסין שלנו ובה רואים אותי ואת שרה, ואני מבקש מכל מי שיש לו כח שיסיר את התמונה מכל מקום אפשרי. שרה בחורה צנועה, וזה מאוד כאב למשפחה. זה פורסם ללא אישור המשפחה".

בעוד חודשיים וחצי צפוייה הקראת כתב האישום של נהג אגד חיים ביטון, שהואשם בגרימת מוות ברשלנות לשישה מבין נוסעי האוטובוס.

בתאונה בכביש 1 נהרגו יעקב חשין ז"ל (27), שהיה בדרכו לפגישת שידוך. ישראל וינברג ז"ל (26), שנסע לחתונת בן דודו. חנה פרנקל ע"ה (23) שהייתה בדרכה לחגוג יום נישואין שני עם בעלה, שנפצע באורח קל. לוי יצחק אמדדי (17) מיבנאל. לאה מלמוד ע"ה (61), ואהרן מרדכי כהן ז"ל (18) מירושלים.
קובי קסטלניץ שרה שפרלינג אוטובוס המוות קו 402

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד