י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

חסדי שמיים: התייצב מצב החתן הפצוע מאמש

אמש נפצע קובי קסטלניץ, מי שצפוי להינשא לכלה שרה שפרלינג - שנפצעה באורח קשה באוטובוס הדמים • בני משפחתו ל'בחדרי חרדים': "דבר ראשון הוא ביקש לדבר עם כלתו"

חסדי שמיים: התייצב מצב החתן הפצוע מאמש
מנדי הכטמן פלאש90

חתן הכלה מאוטובוס המוות: לאחר לילה לא קל בבית החולים הדסה עין כרם ובדיקות מקיפות, מסתבר הבוקר (ה') בחסדי שמיים שמצבו של קובי קסטלניץ שנפצע אמש בתאונת דרכים טוב בהרבה ממה שחשבו, לאור הערכת הפגיעה בתאונה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הרופאים אמרו לקובי שאמנם יעבור כמה ימים לא קלים, אך אין להם הסבר הגיוני איך יצא מתאונה כזו בפציעות קלות יחסית. "כנראה שומרים עליך מלמעלה" ו"תגיד ברכת הגומל" אמרו הרופאים בהתפעלות.

בני משפחה מציינים בשיחה ל'בחדרי חרדים' כי "קובי הגיע מעורפל הכרה במצב בינוני אך משהתחיל להבין מה קורה ביקש דבר ראשון לדבר עם כלתו שרה שפרלינג המבוהלת - והתאמץ להוכיח לה בקושי רב כי הוא בסדר ושלא תפחד".

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר הבוקר כי השתפר מצבו ומגדר קל. הוא עדיין מטופל בחדר המיון. עוד לא הוחלט מתי והאם לשחררו. במשפחה מספרים עוד ל'בחדרי חרדים' כי החתן היה בדרך לחגיגת יום נישואין להוריו, כאשר נפצע מהתאונה הקשה.

כזכור, אמש דווח ב'בחדרי חרדים' כי חמישה חודשים לאחר אסון "אוטובוס המוות", בו נהרגו שישה בני אדם ונפצעה קשה הכלה שרה שפרלינג בת 21, נפצע החתן קובי קסטלניץ (26.5) באורח בינוני בתאונת דרכים.

התאונה אירעה בכביש גולדה מאיר בירושלים, קובי קסטלניץ, תלמיד ישיבת קול תורה בעיר, היה בדרכו לחגיגת יום נישואין להוריו. עת חצה את הכביש בשדרות גולדה מאיר. הוא נפגע מאוטובוס ונפצע. הוא טופל על ידי כונני איחוד הצלה, בהם נשיא הארגון אלי ביר שנקלע למקום ופונה באמבולנס מד"א לבית החולים הדסה עין כרם במצב בינוני, כשהוא סובל מחבלות ראש וחזה ובהכרה מעורפלת.

הרב אברהם שפרלינג אביה של הכלה שרה, אמר בחצות הלילה ל'בחדרי חרדים': "בדקות האחרונות, הודיעו לנו על האסון. שרה עדיין לא יודעת. כעת יושבים בני המשפחה ומעדיפים רק לקרוא תהילים. נקווה לניסים". בהמשך הודיעו לכלה על פציעתו של קובי, "היא מתקשרת ולא מפסיקה לבכות", אומרים בני המשפחה ל'בחדרי'. העתירו בתפילה עבור החתן יעקב יצחק בן חנה גיטל, לרפואה שלמה.
אוטובוס המוות שרה שפרלינג חתן הכלה מאוטובוס המוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד