כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

מעצרו של נהג ההסעות החשוד בתקיפה הוארך

וביערת הרע מקרבך: מעצרו של נהג ההסעות החשוד בתקיפה הוארך; פרקליטו מגונן עליו - "מדובר בעלילת דם"

צילום אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

נהג ההסעות מרמת שלמה שנעצר בחשד למעשה חמור בנערה בת 14, הובא הבוקר (ה') לבית משפט השלום בירושלים, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו לצרכי חקירה.

השופטת נעתרה חלקית לבקשה והאריכה את מעצרו עד ליום ראשון, אז ידונו על פרטי חלופת המעצר. במהלך הדיון הודה נציג המשטרה כי ישנה רק תלונה אחת נגדו. "במהלך השנים הוא הסיע למעלה מ-200 אלף ילדות, אף אחת מהן לא התלוננה", אמר פרקליטו במהלך הדיון.

"מדובר בעלילית דם" אומר בנחרצות עו"ד משה יצחק אוסדיטשר, פרקליטו של החשוד, "בשלב זה ולאור קיומו של צו איסור פירסום, אין באפשרותי להתייחס ולהגיב לדיווח". על פי החשד במשטרה, בסיום פיזור התלמידות, היה הנהג בן 48 נוסע למקום שקט ומבצע את זממו בילדה. לאחר שהוגשה תלונה במשטרה, נעצר הנהג על ידי תחנת שפט ונחקר.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הנהג לא נעצר בביתו וזאת משום שחוקרי המשטרה גילו רגישות למשפחתו. הוא הוזמן להגיע למקום מסוים בשביל הסעה כביכול, ושם נעצר על ידי המשטרה.

בתחילת השבוע השופט דוד שאול גבאי ריכטר החליט להאריך את מעצרו של החשוד עד היום, וציין כי מדובר בשלב חקירה ראשוני ולמרות ביצוע פעולות חקירה רבות עוד טרם המעצר ישנן שאלות שנותרו פתוחות.

"קיים חשד סביר למכביר" אמר, "המשיב אומנם מוסר הסברים לטיב הקשר בינו לבין הקטינה ואולם הסברים אלו אינם מתיישבים עם חומרי החקירה שהוצגו לי, שלא לדבר על כך שאינני סבור כי במעשים שבהם הודה (הקשר) אין הגיון מלבד סברתה של המבקשת".
נהג הסעות רמת שלמה עלילת דם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד