י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נחנך בית הספר לעיצוב ותקשורת 'סיעור מוחות'

בטקס נחנכו מעבדות המחשבים החדישות והטובות ביותר בין בתי הספר בתחום • את הטקס כיבדו בהשתתפותם ח"כ יעקב אשר וראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, אישי ציבור ובכירים מעולם העיצוב והתקשורת • המשכן החדש והמרווח: בבניין גרנד הול ברחוב השומר בבני ברק

נחנך בית הספר לעיצוב ותקשורת 'סיעור מוחות'

בטקס מרשים ובראשות אישי ציבור נכבדים, נחנך המשכן החדש של בית הספר 'סיעור מוחות' המרכז לעיצוב ותקשורת בבני ברק.

בטקס שהתקיים במשכן החדש של בית הספר בבניין גרנד הול ברחוב השומר בבני ברק השתתפו חבר הכנסת יעקב אשר ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט, אישי ציבור, תלמידות ובוגרות ביה"ס, הצוות המקצועי, מנהלי משרדי פרסום ועוד. את המזוזות קבעו ח"כ יעקב אשר וראש העיר חנוך זייברט וחבר מועצת העיר וחבר עמותת תמך יעקב וירז'בינסקי. בכיתת הלימוד קבע את המזוזה כאורח הכבוד מר יאיר טורנהיים נציג קרן ספרא בישראל.

בית הספר למקצועות העיצוב והתקשורת 'סיעור מוחות' בראשות הגב' מ. שרביט עומד בכותל המזרח של עולם התקשורת החזותית כאשר תלמידות "סיעור מוחות" מבוקשות ביותר בענף ההכשרה המקצועית ובכל תחומי התקשורת החזותית והניו־מדיה.

שיטת הלימוד הנהוגה בבית הספר מבוססת על למעלה מ-20 שנות הוראה בתחום, תכנית הלימודים בבית הספר גובשה בהתייעצות עם מומחי הוראה ממה"ט, מאוניברסיטאות וממכללות ברחבי הארץ. הלימודים מתבצעים במתכונת המותאמת לדרישות ההלכה ולהווי החיים החרדי.

במשכנו החדש של בית הספר הושקה מעבדת מחשבים משוכללות שמותאמות למדיה החדשה כאשר במקום פועלות כיתות המחשבים המתקדמות ביותר מבין המכללות בישראל.

ח"כ יעקב אשר הפליג בחשיבות לימודים מקצועיים לנשים ברמת לימודים גבוהה ובסביבה חרדית איכותית כשהנשים תוכלנה לפרנס את בתיהן בכבוד ולאפשר לבעליהן לשבת באוהלה של תורה בשלווה כשהן דואגות לעול הכלכלי. בסיום דבריו בירך את הרב יעקב וירז'בינסקי חבר עמותת תמך וחבר מועצת עיריית בני ברק על דאגתו לפרויקט והוסיף כי יעמוד לימין המקום בסיוע כפי יכולתו.
במהלך הטקס בירך ראש העיר הרב חנוך זייברט את הנהלת בית הספר ואמר כי "ממקום זה יוצאות מפרנסות לבתים של תורה, אברכים שיושבים ולומדים, מדובר בכבוד התורה. נעשה מאמץ יחד לכבוד התורה והקב"ה ישלח את הפרנסה".

בדברי הברכה שנשא מר יאיר טורנהיים נציג קרן ספרא בארץ הוא ציין כי מקום כמו סיעור מוחות מהווה השתדלות להביא הביתה פרנסה בכבוד. ערן בורוכוב מנכ"ל ובעלים של מכללת מנטור-מבכירי המרצים בארץ בתחום העיצוב הגרפי הדגיש את איכות בית הספר ואמר כי את הקורסים במקום מעבירים מיטב המרצים בתחום וציין לטובה את אחוזי ההשמה הגבוהים של בית הספר.

במהלך האירוע הוצגה תערוכה של עמיחי עשהאל - מנהל הקריאייטיב באפיקים אשר מקיים שיתוף פעולה הדוק עם בית הספר.לדברי עמיחי עשהאל מנהל קריאייטיב פרסום אפיקים "מאחורי כל עמדת מחשב בסטודיו שלי יושבת תלמידת סיעור מוחות. יש להן נקודת אמת גדולה והנקודה הזו מחזקת אותן בתחום הגרפיקה, הקופירייטינג ועולם הפרסום".







בית ספר שיווק השקה מבנה לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד