כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

יעקב שוואקי: "מברך כל בוקר בכוונה גדולה 'שלא עשני גוי'"

רגע לפני ההופעה בשומרון, הזמר יעקב שוואקי מתייחס למצב הקשה בארץ: "כשאני שומע על המעשים הנוראיים האלו שנעשו אני אומר בכוונה עצומה יותר בכל בוקר: 'שלא עשני גוי'. האנשים שעושים מעשים כאלו ועוד מעזים לקרוא לעצמם בני אדם הם גרועים מחיות"

יעקב שוואקי (צילום: מנדי הכטמן)
יעקב שוואקי (צילום: מנדי הכטמן)

יעקב שוואקי, מגדולי הזמר החסידי, יגיע בשבוע הבא להופעה בישוב איתמר שבשומרון. רגע לפני שהוא עולה על הבמה שוחחנו איתו על ההתרגשות לקראת ההופעה ועל המצב הביטחוני בארץ.

"אני מאוד מתרגש להגיע לאיתמר. המקום בו הלכו אבות אבותינו, כל האיזור הזה הוא היסטורי מיוחד מאוד וכפי ששמעתי גם יפהפה" אומר שוואקי.

בהתייחס לדעת הקהל בעולם לאירועים בארץ הוא אמר: "אנחנו לא צריכים להתייחס לדעתם של הגויים עלינו. היחידים שאכפת להם מאתנו באמת הם עם ישראל. עם ישראל צריך להתאחד ולשאוב את הכוחות מעצמו ומתוכו. כשאני שומע על המעשים הנוראיים האלו שנעשו אני אומר בכוונה עצומה יותר בכל בוקר: "שלא עשני גוי". אני כ"כ שמח להיות חלק מהעם המיוחד הזה שעצם זה שהוא שרד כל השנים האלו למרות הנסיונות להשמיד אותו הוא ההוכחה לכך שנעשים לנו ניסים בכל יום ושהקב"ה איתנו".

שוואקי התייחס גם לגל הפיגועים הפוקד את המדינה ולרצח המזעזע של הלל אריאל הי"ד ואמר: "אני לא מפחד להגיע לשומרון או לכל מקום אחר בארץ ישראל. הכל בידי שמים. מי שפחדן הוא מי שרוצח ילדה קטנה וחסרת אונים במיטה שלה. האנשים שעושים מעשים כאלו ועוד מעזים לקרוא לעצמם בני אדם הם גרועים מחיות".

בהתייחס להופעה עצמה הוא אמר: "אני מחכה ומתרגש לקראת ההופעה לפגוש את האנשים היקרים והאמיצים האלו מהשומרון ומכל הארץ שהם חלוצים ובונים את ארצנו".
יעקב שוואקי גל הטרור שלא עשני גוי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד