י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

טרגדיה בבית שמש: שבוע לפני חתונת בתה - אם לתשעה נפטרה

טרגדיה קשה בבית שמש: האישה הצעירה חנה חיה שלזינגר ע"ה נפטרה והיא בת 39, שבוע בלבד לפני חתונת בתה. במשך שנתיים חלתה במחלה הקשה והיום הדרדר מצבה והיא השיבה את נשמתה לבוראה

טרגדיה בבית שמש: שבוע לפני חתונת בתה - אם לתשעה נפטרה
נרות נשמה צילום: באדיבות המצלם

טרגדיה קשה בבית שמש: בשעות הצהריים (חמישי) נפטרה האישה הצעירה חנה חיה שלזינגר ע"ה והיא בת 39 בפטירתה, שבוע בלבד לפני חתונת בתה. במשך שנתיים חלתה במחלה הקשה והיום הדרדר מצבה והיא השיבה את נשמתה לבוראה.

המנוחה ע"ה נולדה בירושלים בכ"ה אדר תשל"ז לאביה הרה"ח רבי יוסף קדיש קרישבסקי. בעלה, הרב שלמה שלזינגר, מחשובי קהילת עדת ירושלים המתמידים משמש כמלמד בתלמוד תורה 'תורת הבית' בבית שמש ומנהל חברת תהילים 'ענני' ביום שישי בעיר, שם משתתפים כאלף ילדים.

מכרי המשפחה מציינים כי מדובר בטרגדיה קשה למשפחה וציינו את היותה אישה צדקנית ובעלת חסד, ובשבוע הבא היא הייתה אמורה להוביל את בתה השנייה תחת החופה. המנוחה הותירה אחריה את בעלה, תשעה ילדים ונכדה קטנה שנודלה לפני שלושה שבועות.

איש החסד חונה דייטש מספר ל'בחדרי חרדים' על הטרגדיה הקשה, "הייתי שם עם שרוליק קלצקין ומוישי אוסטרליץ יחד עם המשפיע רבי מיילך בידרמן שהביא להתעוררות גדולה, אמרנו ביחד תפילת 'נשמת' זה היה נראה כבר דקות ליציאת נשמה, והיא פשוט התעוררה מהשירה המרגשת, שרנו יה אכסוף ואת ניגון המגיד מזלוטשוב זה היה מצמרר".

"אתמול בעלה התקשר אלי בהתרגשות שברוך השם מתכוננים לחתונה והכל יהיה בסדר, וכעת אנחנו צריכים ללכת ללוויה".

הלוויתה תצא היום בשעה 18:45 מבית הלוויות שמגר בירושלים להר הזיתים, שם תיטמן.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.
טרגדיה בית שמש חנה חיה שלזינגר הלוויה הרב קרישבסקי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד