י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בהפרש שעתיים: אב ובנו נמצאו ללא רוח חיים

טרגדיה קשה במעלה אדומים: סמוך לירושלים נמצא צעיר כבן 30 כשהוא ללא רוח חיים. שעתיים לאחר מכן נמצא גם אביו ברכבו ללא רוח חיים. מתנדב זק"א חיים בלך: "האבא לקח ככל הנראה בצורה קשה את מות בנו"

זירת האירוע (זק"א)
זירת האירוע (זק"א)

טרגדיה קשה במעלה אדומים: סמוך לירושלים נמצא צעיר כבן 30 כשהוא ללא רוח חיים. שעתיים לאחר מכן נמצא גם אביו ברכבו ללא רוח חיים.

האירוע החל בישוב שואבה ליד שורש שבערי ירושלים, כאשר צעיר כבן 30, רון בן חור, בנו של חיים בן חור, מנהל אגף הביטחון של עיריית מעלה אדומים, נמצא כשהוא ללא רוח חיים.

מתנדבי זק"א טיפלו בכבוד המת ובממצאים וכשסיימו את עבודת הקודש ויצאו לכיוון ירושלים הוזעקו למקרה נוסף של אדם שנמצא ירוי ללא רוח חיים. כשהגיעו לטפל במקום מצאו את אביו של הצעיר ירוי ללא רוח חיים.

מתנדב זק"א חיים בלך מספר: "קיבלנו קריאה על צעיר שנמצא ירוי בישוב שואבה. יחד עם מתנדבים נוספים הגענו למקום תוך זמן קצר. בהגיענו למקום מצאנו צעיר כבן 30 עם סימני ירי ללא רוח חיים, כשנכנסנו לזירה יצא משם אדם כבן 50 ופנה לדרכו".

"לאחר שסיימנו את הטיפול בכבוד המת והתחלנו לחזור לכיוון ירושלים הזעיק אותנו המוקד למקרה נוסף, הפעם בכניסה למעלה אדומים, גם שם על אדם עם סימני ירי. הגענו למקום ומצאנו את אביו של ההרוג שטיפלנו בו כשהוא ללא רוח חיים, גם הוא עם סימני ירי".

לדבריו, "מסתבר שהאבא, מאבטח במקצועו, הגיע לזירה בה בנו נמצא ללא רוח חיים, נשקו האישי שמשמש אותו נלקח ממנו כדי למנוע ממנו לבצע את המעשה שעשה. האבא לקח ככל הנראה בצורה קשה את מות בנו והגיע לעבודתו במעלה אדומים, לקח נשק של מאבטח במקום, שלא ידע כי נשקו נלקח ממנו, ולאחר דקות נמצא ללא רוח חיים עם סימני ירי".

מעיריית מעלה אדומים נמסר: "עיריית מעלה אדומים מודיעה בתדהמה ובצער רב על מותו של מנהל אגף הביטחון, חיים בן חור, ושל בנו, רון בן חור. ההלוויה תתקיים מחר (שישי) בבוקר בבית העלמין במישור אדומים, שעה מדויקת תימסר בהמשך. ראש העיר, סגניו, חברי מועצת העיר, הנהלת העירייה, ועד העובדים ועובדי העירייה מרכינים ראש ומשתתפים בצערה העמוק של משפחת בן חור".
מעלה אדומים זקא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד