ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

רכסים ליוותה את ישראל וקנין ז"ל: "הכל בגלל מכשירי התועבה"

מאות בני אדם, קרובים ומכרים ליוו למנוחות את האברך הצעיר הרב ישראל ועקנין ז"ל, שטבע אמש בחוף הים סמוך לפארק חדרה. רב הקהילה: "כל אדם צריך לדעת שמי שמחזיק במכשירים טמאים כאלה הוא בגדר רוצח. הקב"ה מביא מגיפה על הדור בגלל המכשירים האלו" • תיעוד

הלווייתו של הרב ישראל ועקנין ז"ל
הלווייתו של הרב ישראל ועקנין ז"ל

מאות בני אדם, קרובים ומכרים ליוו הערב (חמישי) למנוחות את האברך הצעיר הרב ישראל ועקנין ז"ל, שטבע אמש (רביעי) בחוף הים סמוך לפארק חדרה. מסע ההלוויה יצא אחר הצהריים מבית הוריו ברחוב התמר ברכסים לבית העלמין בכפר חסידים שם ניטמן.

במסע הלוויה נשא דברים הגאון רבי אברהם לוגסי, רב הקהילה, שעורר את הציבור ותקף בחריפות את המכשירים הלא כשרים. "אם אין תורה יש נבלות הפה" אמר הרב, "כבר אמרו חכמי הדור שפעם דיברו בחדרי חדרים - היום מדברים בפרהסיה בלי בושה. בפרט היום שיש מכשירים הטמאים מכשירי התועבה שהם הורסים".



הרב הוסיף, "כל אדם צריך לדעת שמי שמחזיק דברים כאלה הוא בגדר רוצח. הקב"ה מביא מגיפה על הדור בגלל המכשירים האלו. הפתרון לדבר הזה זה האור שבתורה".

מוקדם יותר דווח ב"בחדרי חרדים" כי שעות לאחר האסון הקשה נאלצה אלמנתו של ישראל ז"ל לחתום על מסמך ויתור על חלקת קבר לצד בעלה, זאת על רקע מצוקת הקברים בכפר חסידים.



















הלוויה ישראל וקנין רכסים טביעה מכשירי תועבה הרב לוגסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד