כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

לאחר נתק של 20 שנה: הנגיד השתתף בחתונת נכדתו

חתונה מרגשת נערכה בירושלים - שמחת החתונה לבת הרה"ח רבי פנחס שפירא, מחשובי חסידי ברסלב, עם בן הרה"צ רבי מרדכי יהודה דושינסקיא, לאחר שסב הכלה, הנגיד ר' יצחק שפירא מלונדון, השתתף באירוע, זאת לאחר נתק של 20 שנה • כל הפרטים

הנגיד רבי יצחק שפירא. צילום: פלאש 90
הנגיד רבי יצחק שפירא. צילום: פלאש 90

חתונה מרגשת נערכת הערב (ה') בירושלים - שמחת החתונה לבת הרה"ח רבי פנחס שפירא, מחשובי חסידי ברסלב במודיעין עילית וחתנו של המשפיע רבי נתן דוד קיוואק, מגדולי משפיעי חסידות ברסלב, עם בן הרה"צ רבי מרדכי יהודה דושינסקיא.

השמחה, שנערכה באולמי הדריה בתלפיות, הפכה למרגשת במיוחד לאחר שלמעמד החופה הגיע סב הכלה, הנגיד ר' יצחק שפירא מלונדון, זאת לאחר עשרים שנות נתק עם בנו, רבי פנחס, שהפך לחסיד ברסלב.

שמחת החתונה של בנו, שנערכה אז באולמי תמיר בירושלים, הפכה לשיחת היום בציבור החרדי לאחר שהאבא, ר' יצחק שפירא, הגיע לקראת חצות הלילה לאחר אינספור מאמצי תיווך.

לחיצת היד ההיסטורית (שמואל דריי)צילום: לחיצת היד ההיסטורית (שמואל דריי)
לחיצת היד ההיסטורית (שמואל דריי)

גם הערב הגיע הסבא לאחר מאמצי תיווך, בהם היו מעורבים גם אדמו"רים גדולים. הסב הגיע שעה אחרי הזמן שנקבע לחופה, ובעקבות כך החופה התאחרה לאחרי השקיעה, ולראשונה בדושינסקיא החופה נערכה לאחר זמן השקיעה.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מי שתיווך בין קרובי המשפחה היה הנגיד ר' אליש אנגלנדר מלונדון, המחותן אף הוא בדושינסקיא וידידו הקרוב של הנגיד יצחק שפירא.

ר' יצחק שפירא הגיע לחתונה, אך נשאר מחוץ לאולם. לאחר שכנועים מצד הרבי מדושינסקיא הוא נכנס בסופו של דבר, השתתף במעמד החופה ואף קיבל ברכה.
יצחק שפירא ברסלב פיוס דושינסקיא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד