ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

השלוחים מציגים: דור העתיד • גלריה מרהיבה

יותר מכל, נחרט הרגע שאחרי הזרקורים בליבו של שליח 'בחדרי חרדים' לכינוס השלוחים • מאות ילדים, שבמהלך השנה לא זוכים לראות פרצוף יהודי, שרים ומצטלמים • דיווח וגלריה

ילדי השלוחים על רקע 770
ילדי השלוחים על רקע 770

דקות ספורות לאחר תום מלאכת צילום תמונת השלוחים העולמית, מתקיים אירוע קטן שלא זוכה לסיקור תקשורתי הולם.

האירוע אולי קטן יחסית לממדי אירוע הענק בו מצטלמים אלפי השלוחים, אך הוא ענק במימדים יהודיים המבטאים מסירות נפש של ילדים שלא טעמו טעם חטא.

מי שנותר כמה דקות באזור התמונה, מחוץ ל-770, זוכה לראות מחזה מרגש מאין כמוהו. מחזה אותו ניתן לראות רק בחב"ד, ורק בכינוס השלוחים.

יחד עם אלפי השלוחים הגודשים את רחובות קראון הייטס, מגיעים גם ילדים רבים. רבים מאותם ילדי תשב"ר לא זוכים לראות פרצוף יהודי במשך השנה כולה. הם לומדים באמצעות בית הספר הוירטואלי של המרכז לענייני חינוך, וכעת הם כאן - בכינוס המיוחד. במהלך ימי הכינוס, הם נפגשים עם חבריהם לספסל הלימודים הלומדים במרחק אלפי קילומטרים מהם.

הילדים הנרגשים נופלים זה לזרועותיו של זה, ומקבלים חיזוק ומרץ לשנה הקרובה.

לאחר שהאבות מצטלמים, מתכנסים גם הם לתמונה המסורתית של הילדים. הילדים הבוגרים יותר שרים במרץ ומעוררים את הילדים הצעירים יותר לשירה סוחפת, המלהיבה את השדירה כולה.

זה לצד זה, עומד ילד מויאטנם מחובק עם ילד מקפריסין, ויחדיו הם שרים ומפזזים: "כולנו שליחי אדוננו, רצוננו לעשות נחת רוח לבוראנו".

אמת, מה נהדר היה המראה.
























































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד