כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מיליוני שקלים: עוקצי הקשישים משלומי נעצרו

בני משפחה חשודים בעוקץ שיטתי של קשישים, באמצעות אספקת שירותים ומוצרים שונים וגביה מופרזת של תשלומים

מיליוני שקלים: עוקצי הקשישים משלומי נעצרו

מפלג ההונאה של מחוז צפון בשיתוף עם רשויות המס עצרו היום (א) בני משפחה מהישוב שלומי שחשודים כי עשקו קשישים באופן שיטתי במהלך השנים האחרונות.

החשודים פעלו במסווה של 6 חברות שונות שמכרו שרותים ומוצרים שונים לקשישים ברחבי הצפון.
החקירה החלה לפני כשלושה חודשים לאחר שאנשי מפלג ההונאה זיהו מאפיינים דומים במספר תלונות שהוגשו בתחנות משטרה שונות ברחבי הצפון, גביית עדיות מהקורבנות הביא לחשיפת מקרים נוספים באותם ישובים שכלל לא דווחו.

החשודים היו מציעים לקשישים רכישת ציוד כל שהוא, במרבית המקרים, סנן מים. גובים תשלומים מופרזים וממושכים ומחייבים את הקשישים בחיובים שונים בתמורה לאחריות ושדרוגים. תשלומים שהגיעו פעמים רבות לסכומים של 70-80 אלף ש"ח ובמקרים קיצוניים עד 130 אלף שקל לקשיש. עוד היו מבצעים החשודים שימוש בפרטי כרטיסי האשראי של הקשישים לשימושם הפרטי, כגון בתי מלון תשלומי חשמל ועוד.



החשודים נעצרו ונתפס רכוש שהיה ברשותם: כלי רכב, טרקטורון וכסף במזומן. החקירה ממשיכה ומתנהלת וצפויות תפיסות נוספות של רכוש.

עד כה מוכרים כ-15 מקרים בהם בוצעה הונאה של קשישים. הערכה במשטרה היא כי מספר הקורבנות גבוה בהרבה. במשטרה מבקשים - אם נפגעתם או ידוע לכם על מקרה דומה, פנו לתחנת המשטרה הקרובה ומסרו את המידע.

שמות החברות שבהם פעלה המשפחה: "מיקרוליין", "H2O4life", "פמה", "פלס ומים", "פאלס חומרי בניין", "הדברת נטו".



שלומי עוקץ קשישים אספקת מוצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד