י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרקליטו של נהג ההסעות: "הוא ביקש לערוך עימות עם הקטינה"

שבוע לאחר מעצרו, הוגשה הצהרת תובע נגד נהג ההסעות החשוד בתקיפת נערה בת 14 במסגרת עבודתו • בית המשפט האריך בפעם השלישית את מעצרו עד ליום רביעי - אז יוגש ככל הנראה כתב אישום נגדו • עו"ד אוסדיטשר: "עלילת דם של הקטינה"

צילום אילוסטרציה: פלאש 90
צילום אילוסטרציה: פלאש 90

שבוע לאחר מעצרו, הוגשה הצהרת תובע נגד נהג ההסעות החשוד בתקיפת נערה בת 14 במסגרת עבודתו.

בית משפט השלום בירושלים האריך היום (א') בשלישית את מעצרו של תושב רמת שלמה בירושלים בן 48, החשוד כי במהלך השנה האחרונה ביצע מעשים חמורים בנערה בת 14.

החשוד מכחיש בצורה גורפת את החשדות נגדו, אך בית המשפט האריך את מעצרו עד ליום רביעי, אז ככל הנראה יוגש נגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים.

עורך דינו של החשוד, משה יצחק אוסדיטשר, אומר ל'בחדרי חרדים': "מעצרו של החשוד הוארך עד ליום ד' הקרוב, וזאת בניגוד לעמדת התביעה אשר ביקשה יותר. יצויין כי החשוד ביקש כי יערך עימות בינו לבין המתלוננת היחידה בתיק".

לדברי אוסדיטשר, "החשוד ממעצרו ועד היום עומד על חפותו תוך שנתן הסבר לתלונת הקטינה כנגדו. מדובר בעלילת דם, כאשר בסופו של יום תוכח צדקתו".

במהלך הדיון בשבוע שעבר הודה נציג המשטרה כי ישנה רק תלונה אחת נגדו. "במהלך השנים הוא הסיע למעלה מ-200 אלף ילדות, אף אחת מהן לא התלוננה", אמר פרקליטו עו"ד משה יצחק אוסדיטשר במהלך הדיון.
נהג הסעות כתב אישום פגיעה חמורה נערה רמת שלמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד