י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אלפי נבחנים לרבנות זועמים על עיכוב תוצאות

כ-3,000 נבחנים לרבנות עברו את המבחן בתחילת חודש ניסן - אך עד כה לא זכו לקבל את התוצאות • דובר הרבנות ל'בחדרי': "עד סוף השבוע יגיעו התוצאות"

נבחנים לרבנות. צילום: פלאש 90
נבחנים לרבנות. צילום: פלאש 90

שוב עיכובים בתוצאות הבחינות לרבנות הראשית לישראל: כ-3,000 נבחנים כוססים ציפרניים במתח וממתינים לתוצאות המבחנים - שמתעכבים בינתיים.

בב' בניסן השנה נערך המבחן, וברבנות הבטיחו תשובות "גג בעוד חודשיים". מאז, עברו כבר תשעים יום ואלפי הנבחנים עדיין ללא תוצאות.

אחד הנבחנים מציין בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "אנשים שילמו יותר כסף, 375 שקל לבחינה, בשביל שיהיה מהיר יותר ובגלל שהחברה החיצונית שזכתה במכרז היא יותר טובה".

כזכור, בחודש חשוון האחרון התבשרו הנבחנים על זכייתה של חברת 'מרמנת' במכרז לניהול מערך הבחינות. מרמנת, זכיינית וותיקה של משרד החינוך ומהחברות המובילות בישראל, קיבלה אתגר לא קל של עמידה בלוח זמנים, זאת בגלל שלבחינות השונות ברבנות ניגשים מעל ל-6000 נבחנים בשנה.

עד אז, מי שניהל את מערך המבחנים הייתה מחלקה בתוך הרבנות הראשית, שרשמה כשלים רבים בעמידה בזמני סיום בדיקת המבחנים כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' מספר פעמים.

'בחדרי חרדים' פנה לדובר הרבנות הראשית שהשיב: "הרב משה דגן מנכ"ל הרבנות הראשית הוציא היום מייל שעד סוף שבוע יהיה תוצאות למבחנים".

'בחדרי חרדים' ימשיך לעקוב.
הרבנות הראשית מבחנים תוצאות משה דגן עיכובים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד