כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

פרסום ראשון: הליכוד תובע את החרדים שפלשו לסניף המפלגה בבני ברק

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על סניף המפלגה בבני ברק שהפך לבית כנסת, לאחר שחדל מפעילות למשך תקופה - ניסו בליכוד לפנות את הפולשים לנכס • אלה מצידם בחרו שלא להתפנות, וכעת מכינים בליכוד תביעה מפורטת נגד ראשי בית הכנסת והכולל

הליכוד חזק, צילום: יונתן זינדל, פלאש90
הליכוד חזק, צילום: יונתן זינדל, פלאש90

ההשתלטות על סניף הליכוד בבני ברק שנחשפה לראשונה ב"בחדרי חרדים" עולה שלב - מפלגת הליכוד עתרה לבית המשפט כנגד המחזיקים בנכס ברחוב 'יהודה הלוי', המתפללים בו בשבתות.

לאחר חשיפת 'בחדרי חרדים' מלפני מספר חודשים על כולל שהחל לפעול במקום, זאת לאחר שהסניף לא היה פעיל בתקופה האחרונה, הוא פונה - זאת בעקבות פעילותו של יעקב וידר, יו"ר 'המטה החרדי בליכוד', שפנה למוסדות המפלגה. ל'בחדרי חרדים' נודע כי למרות זאת, המשתלטים עדיין מחזיקים בו מכוח החוק לאחר ששהו במקום יותר משלושים יום, מה שמונע את פינויים בכוח.

בתנועת הליכוד תובעים בסדר דין מקוצר את וועד בית הכנסת 'יד שאול' והעומד בראשו אליעזר וסלי, וכן את כולל האברכים 'משכן עוזיאל' של יצחק בן כליפא, המהווה סניף של כולל 'נחלת משה'.

בתביעה דורש עורך הדין אבי הלוי, היועץ המשפטי של הליכוד המייצג את "קרן תל חי" המחזיקה בנכסי הליכוד, כי על מחזיקי הנכס לפנותו במידית ולהחזירו לקדמותו כפי שהיה. יש לציין כי עד היום, כל בקשה שהוגשה עד עתה מצד הליכוד לפנות את הנכס לא נענתה.

כמו כן תובעים בליכוד דמי שימוש בסניף, וכן הוצאות משפט.





סניף הליכוד השתלטות תביעה בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד