ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

תוך שעות: מאות אלפי שקלים נתרמו עבור החייל אלאור אזריה

"העמותה להגנה על חיילי צה"ל" אותה הקים איש התקשורת שרון גל מגייסת תרומות באמצעות מימון המונים וההתגייסות מעוררת השתאות: תוך שעות כבר נאספו למעלה מ-150 אלף שקל

איש התקשורת שרון גל (יונתן זינדל, פלאש 90)
איש התקשורת שרון גל (יונתן זינדל, פלאש 90)

איש התקשורת שרון גל, המוביל את המאבק למען זיכויו של החייל היורה מחברון אלאור אזריה, הקים עמותה בשם "העמותה להגנה על חיילי צה"ל" ופתח בהתרמות דרך אתרי מימון המונים. אלא שנראה שההתגייסות עבור אזריה מגיעה למימדים אדירים. תוך שעות ספורות הצליחה העמותה לגייס למעלה ממאה אלף שקל, כאשר קצב גיוס התרומות עומד על לא פחות מאלף שקל בדקה.

נכון לשעת כתיבת שורות אלו גוייסו כ-140 אלף שקל, כאשר נותרו עוד 31 ימים לגיוס והיעד הסופי עומד על 400 אלף שקל, כאשר בקצב הגיוס העכשווי ניתן יהיה להגיע אליו תוך שעות ספורות.

בדברי ההסבר כתב גל: "עם ישראל היקר, בימים האחרונים אושרה הקמת עמותה שיזמתי להגנה על חיילי צה"ל, שמטרתה סיוע משפטי ותקשורתי ללוחמים שיקלעו לסיטואציה דומה בעת שירותם הצבאי. אנחנו שולחים את ילדינו לצבא, אבל בעת מצוקה בשל פעילות מבצעית מורכבת - לא קיים שום מנגנון שמסייע להם להתמודד עם הקשיים.

"אף אחד לא מציע סיוע למשפחות הלוחמים והלוחמות אשר נאלצות להתמודד לבד מול המצוקה והעלויות הכבדות הכרוכות בניהול תיקים מסוג זה. העמותה מתחייבת לשאת בכל עלויות ההגנה של אלאור אזריה - ולוחמים אחרים אשר המקרה שלהם יעמוד בקריטריונים לשמם הוקמה. כעת הגענו לרגע האמת, אחרי שלב ההקמה - וההתגייסות שלכם קריטית כדי שהעמותה תוכל להתחיל בפעילות האמיתית הראשונה שלה ולסייע במאבק של משפחת אזריה. רק ביחד נצליח!".

החייל אלאור אזריה (פלאש 90)צילום: החייל אלאור אזריה (פלאש 90)
החייל אלאור אזריה (פלאש 90)

גל הוסיף, "אלאור אזריה משרת בצה"ל שנה ושמונה חודשים וקיבל במהלך שירותו תעודת לוחם מצטיין. הוא תושב רמלה, ביישן, צנוע ואוהב הארץ. ב-24.3.16 הוא הוזעק כחובש לזירת פיגוע, טיפל בחבריו שנדקרו בידי שני מחבלים שבאו לרצוח לוחמים, כשהם חמושים בסכינים ותוך כדי הטיפול הבחין שאחד המחבלים שוכב על הכביש פצוע, אך זז ולא הרחק ממנו סכין. אנשים שהיו בסביבה צעקו והזהירו מפני המחבל, אשר לבש מעיל מחשיד ביום חם והיה חשש כי הוא נושא מטען על גופו ומתכוון להתפוצץ. על מנת לנטרל סופית את הסכנה לסובבים - אלאור ירה בו פעם אחת.

"למרבה הצער התביעה הצבאית החשידה את אלאור ברצח של מחבל! בחלוף זמן מה שינתה את הסעיף להריגה - תוך הגשת כתב אישום. למרות השיח הסוער סביב המקרה אין זה נכון לחבר אותו לזירה הפוליטית בשום צורה. צה"ל הוא צבא העם ומדובר בלוחם אשר נשלח למשימה מבצעית, נקלע לזירה חמה ופעל כפי שחש שנכון לפעול בנסיבות שפגש. הגנה משפטית ראויה היא זכות בסיסית לכל אדם, לא כל שכן לוחם שהתייצב מול מפגע ונקלע לסיטואציה קשה כזו בזמן שירות סדיר. עכשיו זה תלוי בכם, בהתגייסות שלכם, כי רק ביחד, תוך ערבות הדדית, נצליח במשימה".

לסיום כתב גל: "אנחנו האזרחים לא יכולים לעמוד מנגד ולהותיר את אלאור ומשפחתו ללא הגנה. אנחנו האזרחים לא יכולים לתת לביורוקרטיה ולפוליטיקה לגבור על ערכי המוסר הבסיסי והרעות עליהם גדלנו ועליהם מושתתים צה"ל והחברה הישראלית כולה. אנחנו האזרחים לא סומכים על אחרים - לוקחים את האחריות עלינו. אנחנו האזרחים נילחם בשביל הלוחמים שלנו ונשחרר את אלאור!".
אלאור אזריה תרומות שרון גל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד