כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

ילדי משפחות שכולות נגד נתניהו; יקימו אוהל

בני נוער מיהודה ושומרון יקימו מאהל מחאה מול בית ראש הממשלה • "עד כאן! אנחנו לא מוכנים להיות היתומים הבאים"

ילדי משפחות שכולות נגד נתניהו; יקימו אוהל
ל

בני נוער מיהודה ושומרון יוצאים למאבק "למען השבת ההרתעה ומיגור הטרור", על רקע הפיגועים האחרונים בהם נרצחו הרב מיכי מרק הי"ד מעתניאל והלל יפה אריאל הי"ד בקרית ארבע.

ביום שלישי הקרוב צפויים בני הנוער להקים מאהל מחאה מול בית ראש הממשלה ולהישאר במקום, בדרישה למיגור הטרור והחלת ריבונות יהודית במרחבי ארץ ישראל. מאחורי האירוע עומדים בני נוער מיו"ש ובהם בני משפחות שכולות.

"לא נוכל לשתוק עוד. השגרה שלנו מתבוססת בדם", נכתב במודעות שהופצו ברחבי הארץ. "אנו קוראים לכלל הנוער ואוהבי העם והארץ, שלא מוכנים להישאר אדישים אל מול מרחץ הדמים המתחולל להצטרף אלינו. נזעק מתוך המציאות המטורפת שאנו חיים בה – עד כאן! יותר לא נסבול. נדרוש מראש הממשלה לעמוד כיהודי גאה ולפעול בלי פחד נגד הטרור, ולמען שלמות הארץ".

אחיעד ליבמן תושב מגדלים, שדודו שלמה הי"ד נרצח בפיגוע ביצהר לפני כ-18 שנה - "כשמרביצים למישהו הוא צועק, ואנחנו החלטנו שאנחנו לא נשב יותר בשקט כשיהודים נרצחים ונפצעים והפיגועים נמשכים. אם רק ירצו להכניע את הטרור הערבי ישנם פתרונות. לנו כבר אין סבלנות לחיות כמו ברווזים במטווח ואנחנו דורשים שהצבא והממשלה יתעשתו ויפעלו בכל הכח כנגד האויבים של עם ישראל".

איילת ליברמן מאלון מורה שאביה הרב הלל הי"ד נרצח בידי ערבים בשכם בסמוך לקבר יוסף הצדיק לפני כ-16 שנים: "אני חוויתי את האובדן והשכול ואני לא מסוגלת לשמוע על עוד משפחות שמצטרפות למעגל הנורא הזה רק בגלל רפיסות של ההנהגה. לנוער נמאס לשבת בבית ולחכות לבשורת האיוב הבאה. אנחנו דורשים שזה יפסק".
שכולות יהודה ושומרון מתנחלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד