כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

נעלי קרוקס לחורף - לא מה שחשבתם

אם חשבתם עד היום שנעלי קרורס הם לקיץ בלבד - קבלו את הקולקציה החדשה של נעלי החורף לגברים, נשים וילדים במחירים מפתיעים ובמגוון צבעים

נעלי קרוקס לחורף - לא מה שחשבתם
קרוקס



היום כבר כמעט כולם יודעים שקרוקס זה הרבה מעבר לדגם עם החורים, וגם את זה שיש להם רשת שלמה של חנויות קונספט, הכוללות גם מספר חנויות עודפים. לכל מי שעדיין לא בעניינים, בימים אלו מושקת בחנויות הרשת ובחנויות הנעליים המובחרות קולקציית סתיו-חורף 2010/11 מגוונת במיוחד שתאפשר לנו להרגיש בנוח גם בחורף! הקולקציה החדשה כוללת מגוון רחב של דגמים, החל מסגנון צעיר וטרנדי, המתאפיין בעיצובים חדשניים ובשילובי צבעים דומיננטיים לצד דגמים סולידיים יותר אשר הותאמו במיוחד לימים גשומים.

חברת קרוקס הינה מחלוצות ומובילות המגמה העולמית שצוברת תאוצה לאחרונה, השומרת מחד על איכות ונוחות ללא פשרות באמצעות טכנולוגיות שונות, שימוש בחומרי גלם איכותיים וסוליות המיועדות לאחיזה יציבה של כף הרגל, ומאידך שמירה על אופנתיות וטרנדיות בעיצוב הנעליים ברוח הזמן.

הסוד הגדול של החברה הוא חומר הקרוסלייט (Croslite™) המהפכני אשר מספק את הנוחות המפורסמת של מוצרי קרוקס. הרכבו של החומר הינו סוד מסחרי הידוע למספר מאוד מצומצם של אנשים ולמעשה עדיין לא הצליחו לחקות את תכונות החומר באף מוצר אחר. בכל דגמי קרוקס גם אלו העשויים מבד או עור תמיד ישולב חומר הקרוסלייט במקום בו דורכת כף הרגל (מדרך הנעל), מה שמבטיח שתכונות נעלי הנוחות של קרוקס ישמרו בכל מגוון הדגמים הגדול.

בקולקציה החדשה, קרוקס מציעה קשת מגוונת ורחבה של נעליים, לכל שעה ביום, לכל מטרה ואירוע: מנעליים המיועדות לשימוש יומיומי – לעבודה ולשעות הפנאי, המאפשרות נוחות מרבית לאורך כל שעות היום ועד נעליים במראה אלגנטי וחגיגי.

החברה מציעה נעליים במגוון צבעים רחב, החל מנעליים בצבעוניות רכה, שקטה וסולידית, וכלה בנעליים בצבעים חזקים מטאליים, בוהקים ועוד. לנשים מציעה קרוקס מגוון רחב של נעליים: שטוחות, עקבים נמוכים, עקבים עבים, מגפיים ונעלי עקב בסגנון וינטג'.

את דגמי הקולקציה ניתן למצוא ברשת חנויות קרוקס, באתר האינטרנט www.crocs.co.il ובחנויות הנעליים המובחרות.

דגמים לדוגמא

נשים
ברייאסה - בדגם הקרוקס בריאסטה תמצאי שילוב של נוחות וסגנון במיוחד לימי החורף הקרים. עם חלק עליון חמים ועם קרוסלייט משופשף, מגף חורף זה ישמור את כפות רגלייך חמימות ונעימות לאורך כל החורף.
צבעים: אספרסו, משרום ושחור. מחיר - 500 ₪.




לבנדר – נעלי עבודה מעולם לא נראו טוב כל כך... אידיאליות לשימוש בתעשיית המזון, האירוח, סיעוד, התעשייה הרפואית וכדומה... בתוספת עקב של כ- 5 ס"מ! הדגם מגיע בצבע שחור בלבד. מחיר – 350 ₪.




מגפי קרוקבנד חורף – מגף אופנתי שישמור על חום הרגליים שלך באופנתיות ועם סגנון. צבעים: שחור, צדף, אספרסו, שזיף. מחיר – 360 ₪.




גברים
קרוקבנד ממוט – הדגם המוצלח בתוספת פרווה סינטטית המספקת חימום נעים בימי החורף הקרים...
צבעים: שוקולד/חאקי, שחור/שחור. מחיר – 240 ₪.




דוואריו – סניקרס אופנתיים במיוחד המשלבים גפה מזמש ומדרך קרוסלייט... צריך לראות בשביל להאמין! צבעים: אפור, שוקו, שחור. מחיר – 400 ₪.




ילדים
קרוקבנד גסט בוט - המגף המושלם לקפוץ בשלוליות בתוספת חיזוקי גומי וציפוי עליון נגד מים העוזר לשמור על חום הגוף ועל הנוחות. צבעים: אספרסו/כתום, נייבי/אדום, פוקסיה מסטיק. מחיר – 240 ₪.




קרוקבנד ממוט ילדים – הדגם המוצלח עכשיו גם לילדים! דגם שמשלב את אופנתיות הרטרו ופרווה סינטטית עבור נוחות וחימום מקסימלים. צבעים: אספרסו/בז', מסטיק/בז', נייבי/בז', פוקסיה/בז'. מחיר – 200 ₪.




לסיכום, כנסו לאתר www.crocs.co.il www.crocs.co.il ותבחנו בעצמכם את מגוון הדגמים הגדול – אנחנו בטוחים שתופתעו.
קרוקס נעליים מבצע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד